Frukostblogg feat. Bella

Min lilla gos ligger med huvudet i mitt knä medans jag skriver.
Snacka om trogen bloggföljare ^^ Mjau!

Gick upp ur sängen kl 9:25 idag!!
Klockan var inte ens tvåsiffrig! (som 10 och framåt, lixom..)
Skulle ringa A-kassan och sen somna om, tyckte jag.
Det tyckte inte min sambo.
Jag passade på att ringa Arbetsförmedlingen också,
samt min optiker. Har tid där idag men hade glömt när.
Som tur är så hittade jag lappen efter två upptaget-ringnings-försök.
Har synkoll kl 15:30. Så det är typ min enda plan idag.
MEN jag ska tydligen ta hand om femhundra kilo disk också,
fastän JAG mycket hellre städar hela stökiga sovrummet OCH möblerar om.

Well well, nu är det frukosttime.
Kanske somnar lite i soffan, det gills väl inte?





Postat av: anna

att somna i soffan är omöjligt att förhindra ibland hehe

2009-04-24 @ 15:14:43
URL: http://addspirit.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0