Glassigt värre.

Idag (torsdag) fyllde bästa lillasyster 23 år!
Hurra! Jag var med henne och familjen hela dagen och fikade.
Först på Drott = kaffe & bakelse,
sen på Tammerfors = kaffe & stor maräng,
och sen på kvällen fikade jag igen med styrelsen!
Kaffe & kaka.. & kaka.. & lite mer kaka.
Hmpf. Ja men vadå, showen är slut och jag är arbetslös och kommer säkert inte
få pengar på JÄTTELÄNGE, och det gäller ju att äta upp sig medans man kan?

Igår åt jag fyra glassar.
Och en ikväll.
Jag typ kissar smält socker.


Mitt sambohjärta har gått och lagt sig och jag ska nog joina,
måste upp och ringa min a-kassa imorgon som tydligen bara har
telefontid mellan kl 9 och kl 11. Det är ju typ... en kvart...


 


Postat av: Lajl

KAKA, på en TORDAG! hahah... som johan glans säga... oooh <3 johan glans. o <3 kaka dessutom. muhahah.. som kakmonstert sägen =P

2009-04-26 @ 12:08:29
URL: http://lifeoflajl.blogg.se/
Postat av: Ida

Älska Johan Glans!!!

2009-04-28 @ 01:13:24
URL: http://kawrtnee.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0