Övningsdag

Har spenderat hela dagen på Musik- & Dansskolan och dansat och sjungit
- och svettats, och våndats, och lunchat i solen på stora trappan...
Vilken underbar dag alltså! Synd att man var förvisad till att showrepa, men det
var ju jävligt trevligt det också! ; )

OCH - systerdotter Linette fyller 16 år idag!
Värsta stora tjejen lixom! Hurra hurra hurra hurra!


Vi började 9:30 och slutade strax efter kl 17. Sen lite styrelsemöte på det.
Kom hem och hade ett himla sug efter att städa. Heh?
Hur ofta inträffar det lixom? Det är vädret som gör det. Helt klart.
Gick ut och öppnade fönstrena på min stora inglasade balkong, släppte in
lite sol och värme i sovrummet! Eller, sol och svalka... syre, anyhow!
Miche tog ett bad och sen gick han och lade sig en stund, sen stack han iväg
på jobb. Känner mig inte riktigt lika sugen på att städa ENSAM, men jag tänkte
ta lite tag i vardagsrummet... typ... nånstans... kanske matbordet? Hmmm.
Får se hur mycket pli jag har på mig själv...

I KNOW, I KNOW!!!
I N G E N ! ! ! 


Oj nu blev jag supersnurrig i huvudet.
Maybe I shall vila lite i soffan...

Postat av: Oskar

Jag tycker att soffan låter underbart, kanske tom sängen låter ännu bättre! xD :D

2009-04-04 @ 22:24:27
URL: http://oskar.jansson.blogg.se/
Postat av: Elin Thor

SV: Ja visst är den underbart fin :)

2009-04-05 @ 10:41:16
URL: http://kopochsalj.blogg.se/
Postat av: Nea

Jag tror jag såg Linette på Coop i måndags.

2009-04-08 @ 12:54:01
URL: http://nehh.devote.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0