Sluuuut på kontot!

*klapp klapp klapp klapp klapp*



Jag sover rätt mycket.
Det är skönt. Jag älskar att sova.
Kom inte i säng förrän klockan var kvart i 5 imorse,
och gick upp kl 12:30. Hade lätt kunnat sova längre.
Sällan jag glider tillbaka i gamla vanor.... dåliga vanor...

Vi var och fikade ikväll på pappas äldreboende, på hans avdelning.
När vi kom så utökade vi besöksantalet till det dubbla!
Och då var vi lixom bara halva familjen... Det var jag, Hanna, Daniel, Leo, Viggo,
Elin, Maja, Åsa, Håkan, Linette, Hugo & Jesper. Och pappa då såklart.
Vi fick bära in ett nytt bord och en massa stolar! Haha. Värsta storbesöket.
De bjöd på värsta goda fikat, kakor och vaniljhjärtan och nån sorts sockerkaka
med hallonjox ovanpå, och kaffe. Tur man var hungrig.
Miche är just nu på sitt tredje jobb för idag och kunde tyvärr inte följa med.
Och jag sitter här och funderar på middag... undrar om han också ska äta?

Igår käkade vi skitgod mat, fajitas/wraps med kycklingfärs, grönsaker och Mango Raja.
Världens godaste sås!! Den var svår att få tag på igår, för den var slut på Maxi, och på
Willy's fanns den inte alls, så vi åkte vidare (trots Miches protest: "Måste vi ha det?" -
 EH, JA!!) till Supermarket och där fanns det. Phu!
Och när vi var på Willy's funkade inte mitt kort. Gud så pinsamt. Miche satt kvar i bilen
och jag skulle bara gå in och leta efter Mango Raja, samt köpa tio paket nudlar åt
honom. Och så har jag inga pengar på kortet. Är det höjden av fattigdom eller?
Massvis med nudlar och inga pengar på kortet!! Pinsamt! Fick ringa in Miche så
han kunde komma och betala.... Välkommen till ditt nya (gamla?) liv, Ida.

Uäh.

Postat av: carro

slutet av månaden suger pengamässigt.. wuäh. men massa kramar till finaste ida:n :D

2009-04-22 @ 22:26:14
URL: http://bubbelrummet.blogg.se/
Postat av: Ida

i fortsättningen kommer det nog bli mycket sånt.. igen.. kram tillbax!

2009-04-24 @ 00:05:18
URL: http://kawrtnee.blogg.se/
Postat av: Lajl

fan mitt konto är oxå slut. två gånger dessutom.

2009-04-26 @ 12:11:40
URL: http://lifeoflajl.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0