Vad händer? Fötter!


Dagens planer:
♥ byta mina linser
♥ sätta in pengar på banken
♥ köpa ny Resorb
♥ fotparty hos Elin

samt:
♥ ligga och lata oss på en filt i Klosterparken.

CHECK!

Har även hunnit besöka både ÖB - där det inhandlades balkonggardiner,
lite godis, läsk och ravioli - och Jysk - där vi på personalrabatt handlade 50 stycken
clips till balkonggardinerna, och tvål & lotion som färgmatchade badrummet. Hehe.

På fotpartyt hos Elin fick vi bada fotbad, smörja in oss med en massa gosiga
Aloe Vera-produkter, dricka Aloe Vera-gel, och köpa grejer. Which I didn't.
Elin bjöd dock på smarrigt fika och vi hade en riktigt mysig tjejkväll!
Helena körde hem både mig & Hanna, eftersom Miche (som lovat att köra) satt hos
en kompis och glodde på fotboll. Han kom nyss hem. Thank you Helena!





Sen råkade jag fastna på hm.com och beställde lite kläder, både till mig & Miche,
fastän jag inte aaaaaalls borde. Stupid stupid. Men det får mig att må bra.
För stunden. Och när paketet kommer. Det vet jag. Men kanske inte när jag får
betala. Jag handlar på konto och betalar nästan 600 spänn i månaden....
Det är ju inte så jättekul egentligen.. undrar om jag någonsin blir av med det?

Nu vill Miche ha tillbaka sin dator så han kan skriva lite till sin bror.
Tjoho. Jag måste tanka in lite bilder.. N Å N G Å N G . . . . .


Kiss & goodnite.

 

 

 


Postat av: carro

Ida din fina, hur var valborg? Ignorera inte bloggen nu, minst ett inlägg om dagen, annars får carro rosa ångest deluxe. puss&kram! :D

2009-05-02 @ 06:42:01
URL: http://bubbelrummet.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0