Cancerparty & two-butts?

Ja för det kan ju bli helt galet när man har en utbytesstudent som inte pratar svenska
med på en kräftskiva. Vad heter t.ex kräftskiva på engelska? Polkagrisar? Tvestjärtar?
Hahaha. Nåja, vi gjorde oss nog förstådda, kul hade vi åtminstone .. : D
Vi hade alltså kräftskiva ute hos Jennifers föräldrar igår, det snålades inte med
varken skratt eller vin eller mat! Synd att hon glömde påpeka att de hade pool... 
Hur kan man göra det? Nu måste vi komma tillbaka en annan gång så vi kan bada!

Jag hade visserligen varit på stranden hela dagen, och fått en massa färg
(inte minst på näsan...) och badat och hoppat från bryggan med Maja & Leo:



Men jag hade gärna badat i Jennifers pool också!!

  

Jennifer hade fixat välkomstbål med pyntkräfta, kräftorna var överallt!
T.o.m i blommorna..





Thessan stod för skjutsen denna kväll, tack som fan!
Nästa gång får du också ta några drinkar tycker jag...



[ Och lexikonet sade enligt följande -
kräftskiva : crayfish party
polkagris : peppermint rock
tvestjärt : earwig

...det kan ju alltid komma till användning nångång! ]

Postat av: Carro

Awh vad många bilder, vad roligt :D och den där poolen såg ju inte helt fel ut..

2009-08-09 @ 19:50:21
Postat av: Ida

Och helt perfekt väder hela dan!

Den ultimata dagen, helt enkelt : )

2009-08-09 @ 19:52:44
URL: http://kawrtnee.blogg.se/
Postat av: Lajl

wow va mys de såg ut... salladen... o kräftorna.. o vädert.. o drickan... o vännerna..

2009-08-09 @ 23:21:34
URL: http://lifeoflajl.blogg.se/
Postat av: Sanna

Hej!

Har läst lite i din blogg här nu och oj vad du är bra på att skriva! Man blir verkligen berörd.

Vad jag än säger så löser det nog inte dina problem men jag tror du behöver positiv feedback. Vi har pratat lite på lunar förut och nu är vi vänner på fejjan. Vi gick på korsängen samtidigt. Redan då såg jag upp till dig, jag önskade att JAG kunde vara som du, vara min egen lixom. Du har alltid varit lite speciell, du har alltid varit dig själv och vågat vara dig själv! Jag önskar jag hade den styrkan. Jag har 3 barn, jag har fått ett jobb, jag har familj, jag har allt sånt men känner mig endå lite nere. Det gör jag för att jag inte har mig själv! Jag har ännu inte tagit tag i min själv och vågat ta steget till att stå för vem jag är.

DU är stark!

Glöm inte det:)

2009-08-10 @ 08:24:08
Postat av: Sandra Ajax

Vilka härliga bilder! :)

2009-08-10 @ 09:09:36
URL: http://sandraajax.se
Postat av: mia

haha, bra me lexikonet där, dom där orden kommer nog komma till användning :P

2009-08-11 @ 09:30:08
URL: http://justmia.blogg.se/
Postat av: Jobacker

Gud vilken bra blogg du har och grymt fina bilder, ett + att jag är med på några! Tack för sist på kräftskivan!!

//Malin

2009-08-11 @ 17:27:22
URL: http://jobacker.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0