Dålig aura - har vi hört den förut?

Har precis klivit ur duschen, och jag svettas redan.
Eller kanske jag ska säga "fortfarande"?
Drog igenom ett Zumbapass (inte hela, jag orkade inte idag) innan,
och det är väl typ all jag gjort idag. Klockan är lixom fyra! Herrejävlar!
Jag gick upp ur sängen kl 13:08 fastän jag lätt hade kunnat sova flera timmar till.
Och jag skäms nästan för att jag sover så mycket.
Mest för min egen del. Jag skäms för att jag inte hittar på mer saker, med mig själv,
ÅT mig själv. Jag visste att det skulle bli såhär när Miche åkte. Nu är jag fast i
ingentinget igen. I never really liked it here...

Frukost, jovisst : en tallrik gröt slank ner, med typ ett gram mjölk, och nu är den slut
och jag kan inte köpa nån ny förrän a-kassan kommer. Låt oss säga aldrig.
Jag tänkte ladda in lite bilder, men såklart så funkar det inte! Sladden sitter i men
telefonen verkar inte hittas fastän den är ikopplad. Vet inte om jag ska skylla på
datorn eller mobilen. Eller bara att det alltid är såhär, när jag ska göra nåt.
Jag måste ha världens sämsta aura, den slår ju ut allt som kommer i min väg!
That's why kläder ramlar av galgarna i affärerna, that's why lampor slocknar - eller
rentav exploderar som igår? - that's why all teknik i världen är emot mig.

Tänk om jag skulle ha ett jobb där jag var sysslade med någon form av teknik,
typ datorer / telefoner / you name it. Det hade ju inte blivit långvarigt.. 
Eller bara "Tänk om jag hade ett jobb...." - alls.



Jag vet inte om det är svett eller mitt nyduschade hår som droppar på ryggen.
Hoppas mer på det senare..
Och vad händer idag då? Kanske ingenting? Det låter ju ganska troligt! 
BUÄHHH jag vill inte ha det såhär. Jag vill gå och köpa frukt som jag kan ha som
mellanmål, eftersom jag försöker käka regelbundet - men det går inte för jag har
TVÅ KRONOR på mitt konto, och sen äger jag inte ett enda öre utöver det. Nothing!!!

Får man ogga lite då eller?
JA DET FÅR MAN!!!




 

Postat av: Carro

hej ida :) jag har låst min blogg pga ett psyko, använder du fortfarande din msn? isåfall kan jag skriva inloggsuppgifter där :) öhm.. du får nog svara på kommentaren här i inlägget för nu är bloggen låst ^^ kraam

2009-08-04 @ 17:17:38
URL: http://carroblomqvist.blogg.se/
Postat av: Ida

Ja jag har samma msn.. så skriv där! Vad tråkigt att du måste göra så.. : / Vad är det för en?



Puss!

2009-08-04 @ 17:59:55
URL: http://kawrtnee.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0