Disken badar!

Klockan är fem över sju och jag åt nyss dagens första mål mat.
Fem över sju på kvällen. Nitton:nollfem.
Inte konstigt att man började bli lite yr.
Det blev tacorester från igår kväll. Aldrig lika gott som dagen innan, men ändå!

Har lagt ner en massa disk i badkaret eftersom den
fullkomligt tog över hela köket! Och jag har diskat en massa.
Fortfarande massor kvar... men det minskar ju... zzz...
Hanna kommer över sen och hjälper till - snälla lillasyster!
Tänkte hinna iväg och köpa nån sorts fika innan hon kommer,
men vet inte om jag gör det. Tror jag har några bullar i frysen,
och kaffe och mjölk har jag ju.. och lite godis. Woop woop.

Det är en tråkig stand-up-show på 4:an Komedi nu.
Hela dan har varit ganska tråkig faktiskt.
Imorgon är det måndag, det som skulle bli andra veckan på praktiken,
men jag går fortfarande hemma.. och undrar hur det ska bli...





 

Postat av: Anonym

HAHAHA har då aldrig varit med om någon som lägger disk i badkaret. Fast rätt smart iof, ibland räcker ju inte köksbänken till... hmmm

2009-08-23 @ 19:49:30
Postat av: Ida

Japps.. fanns lixom itne plats att lägga den i blöt i köket : D

2009-08-23 @ 23:14:17
URL: http://kawrtnee.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0