Dunk, pling!

Gah. Fick jag panik nyss eller vad?
Fyra gånger i rad stod det "Lösenordet stämmer inte", fastän jag långsamt knappade
in varenda bokstav rätt de sista gångerna. Shit! Shit!
....tils jag upptäckte att jag hade glömt en bokstav i mailadressen... JEBUS!
Fick flashbacks tillbaka till den tiden då jag fick bilder & identitet stulna hela tiden,
och t.o.m min msn hackad. Usch. Det var som våldtäkt, ala internetstyle.

Men nu funkar det iallafall. Eh. Tills jag nyss råkade komma åt en knapp och all text
blev JÄTTESTOR! Men inte hela skärmen, utan bara texten i den här jävla skrivrutan!
Vafan!! Vad hände?

[Här klipper jag ur all text, loggar ur, och loggar in igen...]

Sådär ja. Panik nummer två. Pass.

Sitter här med frukost, fiberhavregrynsgröt med hallon, och är mitt uppe i tvättid.
Ska tvätta mellan 12 och 16, men jag har inte så mycket mer att tvätta så jag kan nog
frigöra mig lite tidigare : ) Hanna ville att jag skulle följa med till hamnen och mata
ankorna, och det låter ju som en strålande idé i det här vädret! Skulle det inte regna?
It's like very soligt. Sen ikväll ska jag ner på M-night (yup, det är numera det nya
namnet på Måndagskväll - ala me)
med Bea och hennes Guru. Trevligt.
Hoppas solen skiner även då..

Och förbannade jävla cykeljävel som inte fungerar!
Den har nu INGEN luft what so jävla ever i bakdäcket,
och den verkar försvinna när man väl pumpat i ny,
och sen så dunkar det om bakhjulet när man cyklar,
häromdan så pass mycket att ringklockan plingade till
varje gång däcket snurrade ett varv. Dvs - hela tiden.
Kuuuul!

*dunk pling dunk pling dunk pling dunk pling dunk pling!!!*

Nä, jag tror jag GÅR ner på stan?!


Postat av: Sabrina

hahah :)) har också kommit åt någon knapp som gör att all text blev stor.. Panik! men tur det gick att bara logga ut & in igen, haha ^^



Hur löste sig den där "internet-våldtäckten" då ? :o

2009-08-03 @ 13:47:38
URL: http://sabrinadoh.blogg.se/
Postat av: Sabrina

sv;

Aww Tack <3



Ah :/ låter som en väldigt jobbig period. Har också varit med om att folk snor bilder (på en lindrig grad). Så jävla dåligt. Det är så tråkigt att man inte ska kunna lägga ut bilder utan att vara rädd för någon ska sno dem, eller att man ska behöva märka dem! usch.



Förstår inte varför dem gör det? Bara pinsamt ju? det är ju knappast så dem kan träffa någon utav dem de chattar med eller något. ?



Tur det stoppade iallafall ^^ men nästa gång får du polisanmäla tycker jag. den personen behöver få sig ett och annat för sig! :)



Förstår dock varför dem just snor dina bilder :D du är ju skit snygg :D hoho!

2009-08-03 @ 15:00:04
URL: http://sabrinadoh.blogg.se/
Postat av: Carro

Bah.. jag råkar också ut för de där ibland, glömmer en bokstav i mailadressen, panik or what.. det där med stulen identitet är dock riktigt sjukt, what a sugiga människor de finns, idioter!



kraaaaaaaaaam

2009-08-03 @ 15:24:46
URL: http://carroblomqvist.blogg.se/
Postat av: S.

Hahahah! verkar inte gå som du vill :P

2009-08-03 @ 17:13:48
URL: http://tuulia.blogg.se/
Postat av: Lajl

jag minns lite av den tiden då de stal dej från dej själv. lixom hur sjukt är inte de.. att stjäla nån annans liv. de kan ju verkligen inte ha nåt eget iaf.. men så gör man ju ändå inte. gaah.



o vi har bara haft regn hela dagen. usch o fy. skicka ner litt sol vet jag.. snälla =)

2009-08-03 @ 18:25:15
URL: http://lifeoflajl.blogg.se/
Postat av: Hälsogudinnan - din inspiration till ett hälsosamt liv!

Lät som en god och nyttig frukost! vad hände, fick du din identitet stulen på nätet?

2009-08-03 @ 20:10:31
URL: http://halsogudinnan.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0