Grönt är skönt!

De var superduktiga.
På Måndagskväll alltså!
Vi var värsta hejarklacken där vi satt!
Go Mia, go Mia! 
(och resten av bandet)

 
Kul att lillasyster följde med också trots att hon tvekade först!
Vi hängde lite hos Kadri innan och drack vin och snackade.
Det är kvalitetstid när den är som bäst!

Snyggt att både Hanna & jag hade tema: grönt.
Systrar? Tsss!

   Men grönt är skönt!
             

Och papprena är nu ordnade och ifyllda av Marcus,
jag ska hämta dem på onsdag på Musikskolan. Tjoho!
Kan jag ha lite mer ångest eller?

Postat av: Mumiyo

jag har varit arbetslös sedan 1 augusti 2008 fram till 1 juli då jag började sommarjobba på V-tab.

Där trycker vi tidningar så som elgiganten, expressen, nerikes allehanda mm.

Om 2 dagar, alltså den 13 augusti flyttar jag upp till Luleå för att plugga på LTU i ca 4år, kan bli mera.

2009-08-11 @ 06:23:54
URL: http://mumiyo.blogg.se/
Postat av: mia

återigen, en stor fet PUSS ska du ha, för att du kom o hejjade på mig o gjorde mig så himla glad :) FINA IDA!! <3

2009-08-11 @ 09:31:35
URL: http://justmia.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0