Homemade pizza

54 dagar kvar till 25 år. Jebus.
Lär ju inte ha råd med något 25-årsparty, så oroa er inte för att bli bjudna!
Det här känns som en oönskad repris från bl.a förra året...

Det var nice att tillbringa dagen med Hanna, vi shoppade lite smått ( jag köpte bruna
overknee-raggsockor med snörning & bollar på, plus jeansleggings - vars story jag
ska dra strax )
och fikade på Kakelugnen. Latte plus snickerskaka plus blåbärspaj!
Hanna kollade på en massa snygga väskor också. Jag vill också ha en ny. Fast jag
har ju redan en massa väskor. Tråkiga.. billiga.. väskor.. Jag vill ha en Friis-väska! ♥
Som sagt, fyller ju år om 54 dagar.. bara att skriva upp på önskelistan..

Och på tal om jeansleggingsen:

Hittade de där jävla (ja, de heter så numera) leggingsen på HM nu i "rätt" storlek -
trodde jag. Eftersom de förra var för små. MEN. De här var lika tighta i benen som de
förra, men för stora i midjan. Och det var då jag insåg! Aha!
Det var inte storleken som var fel. Utan modellen.
För det var ju ingen stretch i dem alls. Bara ett resårband i midjan lixom.
Varför då kalla dem jeansleggings? Leggings ska ju vara stretchiga!
Om jag hade velat ha ett par utan stretch hade jag väl för fan köpt
vanliga jeans?! Stupid fucking pants..

Bara att lämna tillbaka detta par också, då... Imorgon.
Fan. Jag ville verkligen att de skulle passa.


. . . . .

Sen efter att jag hade kommit hem och landat lite och gosat med Bellan i sängen,
så gick jag till Willy's och handlade. Sen gjorde jag egen pizza! Det blev sjukt gott
och det var asmycket fyllning.. as we like it.. och nu är jag proppmätt. Men ändå
är man alltid sugen på något mer, efterrättsmagen är lixom en annan mage!

Om 8 minuter är det imorgon.. ska försöka sova tidigt.... tidigare..
Duscha också? Hmm... kanske. Synd att jag alltid kommer på sånt mitt i natten.





Postat av: Eve

Inget fel med Friis väskor. Men the bags att Shock är också to die for! Bara så du vet.

2009-08-25 @ 00:01:09
URL: http://www.metrobloggen.se/eveseden
Postat av: S.

På kappahl finns det snygga leggings, som dessutom har större chans att passa dig tror jag :)

2009-08-25 @ 08:48:51
URL: http://tuulia.blogg.se/
Postat av: Carro

AWH hemmagjord pizza är asgott! Jag vill typ se en bild på dina strumpor, dom låter väldigt söta! Kraaaam

Postat av: Ida

Carro.. jag kommer ihåg ett av dem, vet inte om det är användarnamnet eller lösenordet.. : ( Så du får gärna skicka över båda två igen, på msn eller nåt!! ; D

2009-08-26 @ 19:14:17
URL: http://kawrtnee.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0