Mindre panflöjt?

"Välkommen till Arbetsförmedlingens kundtjänst.
Du har plats nummer ETTHUNDRATRETTIOSEX i kön."

Gah! Vilken tur att jag gick upp tidigare! Klockan är strax 10:30.
Jaha, "bara" 17 minuters väntetid. Jomen det lät ju bättre.
Måste få hjälp med ett papper, som skulle fyllas i av Marcus för att sedan
lämnas in på torsdag. Men min handläggare berättade aldrig att det rörde
sig om en speciell blankett. Men det sa Marcus, att så brukar det vara.
Så nu måste jag hinna få (gå ner och hämta alt. skriva ut?) blanketten,
och få den ifylld av Marcus, senast onsdag. That's three days.
Ni som känner mig vet att jag brukar skjuta upp allt till sista stund,
men här var det verkligen inte meningen att det skulle bli så sent!
Eftersom hon bara sa att han skulle skriva ner lite info om praktikplatsen,
trodde inte jag att jag behövde värsta framförhållningen.. but, live and learn.
Det blir alltid fel på vägen, det borde ju jag veta?

Nu har jag plats 92. Härligt, det går undan ändå.
Men det är drygt när man inte har högtalare på hemtelen,
då får man plocka upp den och lyssna ibland. Skulle ju vara jobbigt
om de svarade, och så var jag inte där! Och få ringa upp igen lixom..
Frukost får vänta tills jag är klar med detta.


tick tock tick tock tick tock



[ 11:32 - en god stund senare ]

Yeeey... nu har jag fixat pappret, som inte fanns, men löst det på annat vis,
mailat Marcus, sms:at med Åsa, pratat med Hanna på msn och NU är det
minsann dags för frukost. Wohoo! Fan vad tid det tog i telefon! Gruff.

Sen:
♥ klä på mig
♥ gå ner till Munkan och hämta Hannas cykel
♥ cykla till Hanna och kanske fika

..and then, who knows what?



MEN JUST DET, M-night ikväll, Mia & c:o spelar!
Vi ska fetglo på er! Yääääh!
 
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0