Två tunga kassar (men ingen yoghurt)

Nu har jag handlat! Det var, och kommer nog bli, dagens enda aktivitet.
Fick värsta tokångesten också på väg till affären, men det är bara att fortsätta gå..
Allt kändes fel, värmen, kläderna, frisyren, bristen på smink, allt..
Nu är jag iallafall hemma igen, och de två tunga kassarna innehöll:
mjölk, kokosmjölk, frukt (äpplen, galiamelon och nektariner), kattmat, bröd,
matlagningsgrädde, mozzarella, jordgubbssylt till min gröt, och en hårborste.
Min gamla har gått en tragisk död till mötes. Fan vad dyrt det är med hårborstar!
Det slutade med att jag köpte typ den minsta de hade, i vit plast med stålpiggar.
35 spänn. Vilket rån ^^

Tack Hanna för maten, så länge! Fick i mig två nektariner när jag kom hem,
helt snurrig i huvudet. Kanske borde käka lite oftare.. och bättre.
Nu ska jag kolla klart på Top Design... och önska att jag hade ett liv.
Samt att jag hade något vettigare att göra, gärna utomhus... 

: ( 


  

Postat av: Anonym

Hej! :)

Jag har nu en tävling där du kan vinna duschgel & body lotion från a-store..



http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavling-duschgel-body-lotion.html



var gärna med :)

2009-08-05 @ 21:55:30
Postat av: Linna

men å va trist att du kände så. du ver säkert sjuykt söt men känner igen känslan.



ja har alltid så innan mens.



tur du har snäll syster som fixade med mat. äta bör man ananrs dör man du vet... PUSS



ps tänkte på en sak, säljer du nåt på tradera eller blocket? typ gamla kläder eller så .. själv är jag en spara men det kan ju alltid finnas nåt att sälja för att få en liten slant.

2009-08-05 @ 23:26:26
URL: http://fairydiary.blogg.se/
Postat av: bea

utomhus? jag som tänkte bjuda hit dig på fredag... för ett mariomaraton.. :)

2009-08-06 @ 00:02:39
URL: http://theadventuresofb.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0