Onsdagskväll gone bad?

Håhå jaja.
Vilken jäkla kväll det blev i onsdags.
Vågar inte kolla mitt saldo på kontot ens!
Det blev drinkar till både höger och vänster, 
både till mig själv och till den som stod närmast!
Tyckte inte jag drack mycket.. men det blev ju en flaska vin på förfesten,
plus ett glas till utöver det.. sen alla dessa drinkar; White Russian, P2,
Jäger Redbull, och Ooze. Var det mer? Jag minns inte.
Men helt borta var jag ju inte, inte i början av kvällen iaf! Haha!
Har mest fått höra att jag var glad, och det är ju alltid bra?
Men jag har fått hjälp att "bygga ihop" kvällen med hjälp av vänner + syster:
jag sa till killarna på killtoan att jag hade snopp så jag kunde få kissa inne
hos dem - det var ju värsta mördarkön till tjejernas, det blev översvämning
på killarnas lite senare - jag hade dock inget med detta att göra!
Och på vägen hemåt hade Bea & jag kommit i fight med "småkillar-under-tjugo",
jag hade vadat runt i fontänen med mina skor på, gått in i Beas trapp - med
hennes nyckel som jag knappt i nyktert tillstånd vet att jag har på nyckelknippan
,
rullat in och gömt mig under en parkerad lastbil, ramlat in i ett skyltfönster, och
blivit hemskickad i taxi av lillasyster! Väl hemma har jag lyckats ha sönder mitt
feta nitskärp på mitten (fast det var faktiskt på väg att brista...), pratat med Miche
och sen spytt, och sen efter det har jag sovit med kläder och smink och linser, och sen
på morgonen gick jag upp för att spy igen och leta efter min mobil - som jag hittade i
KYLEN ovanpå laxförpackningen! Så den var iskall och luktade fisk. Trevligt!!
Och då åt jag inte ens när jag kom hem. Vad gjorde mobilen i kylen?
Och hur kan det komma sig att jag blev så jääävla full? Okej, jag hade en superkul
kväll och det verkade alla andra också ha, som jag var där med! Så?
Var det värt det?

Idag är det fredag och jag är fortfarande bakis. Hahahahaha!
Igår mådde jag som ett jävla AS och var bakis - eller full fortfarande - när vi hade
terminsstart med Återsken. Shit pommes! Har inte mått såhär dåligt på länge!
Kunde inte äta nånting och hade gått ner flera kilo, alltid trevligt, men!
Svettades nog ut alkohol ända in på eftermiddagen idag..
Man brukar säga att man "mår som man förtjänar" - men HUR kan någon
förtjäna att må så dåligt, efter en sån rolig kväll? Okej en seriemördare eller
en våldtäktsman, men en glad partypingla? Big no-no! I deserve better!

Kunde inte äta ordentligt förrän idag, på kvällen.
Jag hängde med Bea och hon fick sin 25-årspresent (3½ månad försent,
tack A-kassan)
: en fotobok med blandade minnen, och så gick vi och hämtade
thaimat från Krova. Och glodde en massa TV. Det blev ganska mycket Idol 2007,
och ganska mycket dömande. Vi kom fram till att vi borde suttit i juryn. Lätt!
Sen blev det ganska mycket Actimel också. Ja, reklamen alltså. I det oändliga.
Och Activia! Jag HATAR den reklamen! "Den var ju riktigt god!"
Jag HATAR de där två brudarna. Jag hatar deras manus och deras sätt att uttala.
"Actiiiiviiiiiijjjjjjjaaaaa..."  
"Du. Tack för tipset om Actiiiviiijaaa. Det hjälpte verkligen!"
Gud, det både LÅTER och SER så naturligt ut!
Jag bara måste rusa och köpa Activia nu!
*gruff*

Ämnesbyte: Och maten var helt sjukt god. Och jag fick jätteont i magen. Hahaha.
Arma kropp. Vad har jag gjort med dig? Bea hade köpt godis också men jag käkade
inte så mycket som jag normalt skulle gjort.. min mage ba.. hjälp? Men desto mer
läsk blev det. Fy fan. Hade varit sugen på Cola i flera dar!
Tassla var knäpp som vanligt, men ganska rar också när hon låg på "mitt" armstöd
så att jag fick klia henne på kinderna.. Gos gos!

Sen blev det lite musik, lite argalappen.se, och sen gick jag hem i regnet - whatta
hell lixom? - och min mage är fortfarande lite upprörd. Den förmedlar smärta.
Yeah yeah, det går väl över. Fan vilken helg - höll jag på att säga - den har ju 
knappt börjat! Och så sitter man här och tror att man aaaaldrig ska dricka igen... ^^

  

Postat av: bea

haha, du glömde ju ditt "men HÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅLL KÄFTEN!!!" det var typ det roligaste på hela kvällen.. när du bara kom.. från ingenstans.. haha.. och Boxer-Per.. eller Kent.. eller he/she.. eller bara she ;) Detta måste snart göras om!! puss

2009-08-22 @ 11:19:15
URL: http://theadventuresofb.blogg.se/
Postat av: bea

AHHHHHHHHHHH! och när jag skulle verifiera att jag inte var spam så kom följande ord upp: "douala ROBERT" .. och jag skämtar INTE!

2009-08-22 @ 11:20:08
URL: http://theadventuresofb.blogg.se/
Postat av: Jobacker

Låter som en lyckad kväll till en början!

Hoppas att du mår lite bättre nu!!

2009-08-22 @ 12:35:04
URL: http://jobacker.blogg.se/
Postat av: Eve

Men har du inte sett Imodium Plus reklamen då? Där de fått för sig att jordgubbar växer på träd!! Nej nej nej! No no no! Tur att ni hade kul i onsdags anyway.

2009-08-22 @ 12:44:55
URL: http://www.metrobloggen.se/eveseden

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0