1:a december, jävlarimej!

Orkade inte skriva när jag kom hem igår.. och det blev inget fotograferat på "scen"
heller, fanns ingen tid för sånt! Vi skulle övat med kläder igår, men det rummet som
ska vara vår loge, var fullt med skräp och målarburkar och sågspån, och inget
innertak fanns det! Snacka om överraskning.. Så det blev inget klädrep igår, skit också!
Jag hade verkligen verkligen behövt det.
1) För att jag inte vet vad jag ska ha, vilket som känns bäst och
2) om jag ens hinner!
Det problemet är vi många som har, så det hade varit skönt att hinna testa det innan
ikväll, då det är genrep, för nu måste det ju klaffa! Det är sista gången innan premiär!
Hoppas hoppas isåfall att vi kör igenom allt TVÅ gånger ikväll. Jobbigt, men behövligt.

Fick ont i fötterna och i ryggen igår.
Idag är fötterna lite bättre, men ryggen tyvärr lite sämre.
Får väl trycka några värktabletter under dagen och hoppas på det bästa!

Kom nyss på att det är december idag.
Ångest ångest. Men det var åtminstone sol som tittade in genom fönstret imorse
när jag gick upp (11:17) och inte regn som smattrade. Då blir man glad! : )
Katten är också glad. Då blir jag ännu gladare. När jag åt frukost satt hon som
vanligt på armstödet på soffan och väntade på att få smaka. När jag öppnade
skinkförpackningen började hon spinna jättehögt, haha! Som en hel helikopter
bredvid mig i soffan Klart man får smaka då.. min lilla sork.. ♥



        Bilder från igår när jag kom hem, testade med nytt linne till första set:
        *glitt glitt*
            

Min snarkande skrutt på armstödet igår kväll: 




Intar Joar kl 17:30 idag!
Ska FÖRSÖKA ta några kort!!!
(fast det är ju helt sämst att ta med mobilkamera i det mörkret...)


Tänk vad lång tid det kan ta att skriva ett kort jävla inlägg!!!
Tror det är bloggsidan som spökar för det andra jag sysslar med verkar inte krångla..
Och nu försöker jag för tredje gången att publicera detta, efter att ha hållt på med det
här jävla inlägget i en hel fucking timme. Jag får fan migrän av detta.
Det har jag inte tid med, inte idag, inte den här veckan.

 


Postat av: Lotta

Åh, lycka till ikväll! Det kommer gå superbra, det känner jag på mig =)

Japp, det är en ring. 399:- på frozza.se

2009-12-01 @ 18:43:34
URL: http://systerc.blogspot.com
Postat av: Eve

Åh...grattis Joar! Peter Salmèn visar sin bästa sida..som vanligt. Hoppas ni hinner med klädrep..its so damn important!

2009-12-01 @ 22:18:51
URL: http://www.metrobloggen.se/eveseden

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0