22:a december, hjälp, när blev det det?

Godmorgon! Härligt att kunna skriva i sin "nya" blogg, fast det är ju lite ovant när man helt plötsligt kan skriva
mycket bredare rader än man brukar! Förut visste jag att jag precis kunde skriva förbi sista ikonen (penseln)
på övre raden, innan raden tog slut. Nu kan jag skriva hela rutan! Joddelatti-littihoo!

Philip skrev att min bild var för bred. Men här är det typ 2 cm kvar på varje sida om bilden.
Det hade visst ordnat till sig i hans dator, här har den varit lika bra hela tiden! Undrar om det blir så för fler av er.
Men nej, bilden är lagom. Headern ska ha lite mer skriv på sig men det tar jag när jag kommit över ett till riktigt
snyggt typsnitt. Testade a whole lot of igår men blev inte riktigt nöjd. Och det var natt! Man kan ju bli sittandes hur
jävla länge som helst med sånt.

Miche blev sur när jag inte ville gå upp klockan 10 som vi "bestämde", utan ville sova till 10:30.
Gud vilken enorm skillnad. Jag gick ju och lade mig klockan 2, och han typ halv tolv. Konstigt att jag var tröttare!
Och skillnaden mellan oss två nu, är att jag är i köket och bloggar och tar fram frukost medan han FORTFARANDE
ligger kvar i sängen... Great. Det var visst inte så viktigt trots allt.

Idag blir det Täby! Cia får vik:a för syster som är sjuk. Jenny kör, och det ska bli snöstorm!
Nja, inte förrän inatt, säger Vädret. Vi får väl se, sånt har vi inte tid med..
Nu frukost! What about a slice of pizza?

        
        
                                                                  Wohoo, sol i mitt kök : )
 

Postat av: Patrik | Bloggliv.WS | Livet i Bloggform

Nya designen blev riktigt bra :) Det syns att du är en stjärna!



Blev inge avis alls på pizzorna.. Vet att det finns rätt ok pizzor i Enköping så länge inte degen är slut... har hänt två gånger att jag degen varit slut när jag varit hungrig...



2009-12-22 @ 11:42:21
URL: http://bloggliv.ws
Postat av: S.

Ååhhh jag vill ha pizza!

2009-12-22 @ 12:01:07
URL: http://tuulia.blogg.se/
Postat av: Patrik | Bloggliv.WS | Livet i Bloggform

Vet inte varför en del av kommentarer trillar bort. Jag kan ju hitta dem när jag loggar in i kontrollpanelen.



Kanske är det så att inte "intensdebate" mojängen laddat när du skrev kommentaren som försvann? I så fall blir ju den skriven i bloggens egen kommentarsfunktion... Kanske ska gå tillbaka till den helt igen...

2009-12-22 @ 12:16:42
URL: http://bloggliv.ws
Postat av: Ph

Jaja... Ich bin kaputt. Eller datorn iaf. Igår. Lite.



Pizza? Jag säger då det.



Zzz :)

2009-12-23 @ 05:06:30

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0