*centrumgigar*

Jag hade inte ens datorn på igår! Värsta!
Vi hade första centrumgiget igår och efteråt följde jag med hem till Elin, och käkade
middag där. Kom hem typ halv elva, men då var jag så jävla trött! Tog en dusch och
gick och lade mig. Helt sänkt. Att man kan bli så trött av de gigen! Igår var vi i Bålsta
och idag har vi varit i Täby. Fy fan vad det snöade på vägen dit, och bilen gled fram
och tillbaka på vägbanan.. swosch! Men sjungandet gick bra, trots trötta vinterhalsar.
Det var rätt kul ändå. Vi är samma gäng som åker på tisdag igen, till Täby, hoppas alla
håller sig friska! (iaf inte blir sämre...) Och FY vad jobbigt det är att befinna sig i ett så
sjukt stort köpcentrum, utan någon som helst ekonomi, såhär i juletider. Blä!
Jag lider verkligen! Elin & jag hittade en butik med jättemycket "hårpynt", alltså diadem
med hattar och stora fjädrar och nät och stenar... ojojoj.. där hade jag kunnat gjort
av med tusenlappar, bara på håraccessoarer! Riktigt bra inför en show....

Det har inte blivit mycket fotat i dagarna, har haft annat att tänka på.
Dagens ytterst få bilder kommer iaf här:


             

Laddade i bilen.. jodå!


Skitsnygga korta jackor som Karin & jag vill köpa!!! Gimme gimme gimme!! ♥
 
Nu har vi en dags ledighet från julsånger, sen bär det av igen.
Och imorgon kommer Miche hit för att stanna över jul & nyår! Dags att städa lite...
 

Postat av: Cia

Ååååh saknade er................. <3

2009-12-20 @ 19:34:51
URL: http://ciascastle.blogg.se/
Postat av: muuen

fyfan vad snyggt hår du har!

2009-12-20 @ 19:36:11
URL: http://darthmuuen.blogg.se/
Postat av: Sabrina

Riktigt snygg jacka : ) vart är dem ifrån ? :)

2009-12-23 @ 00:13:13
URL: http://sabrinadoh.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0