Show på fyra.

Ikväll genomförde vi vår lilla mini-julshow i Uppsala, som gick så jäkla bra trots
omständigheterna, verkligen över förväntan!! Förutom att jag sjöng en sur liten wail
på ett ställe, men det är fan inte lätt när man har lock för båda öronen och befinner
sig i en konstig sal, rent akustikmässigt. Hahaha! Men den bjöd jag på. God Jul.
Och inte nog med att det gick bra och var jättekul, vi fick både julbord och dessertbuffé!
Alltså hello! Snacka om bonus! Det hade vi ju inte räknat med (men hoppats lite...) ^^
Jättekul ikväll, tack Elin, Cia & Jenny, och ej att förglömma Herman som faktiskt gjorde
detta möjligt som vår ljudtekniker.. : ) Och tack Malin!

Glömde mobilkameran hemma, så det blev inga bilder därifrån - 
så ni får nöja er med de här egobilderna på mig.. och en bild på Cia. Yey! ♥


             
             

 

Postat av: Patrik | Bloggliv.WS | Livet i Bloggform

Egentligen missade jag en sak bland julklappstipsen och det är ju pengar. Vanliga hederliga pengar... Det finns tjänster så det är lätt att skicka pengar via internet utan att man behöver mer uppgifter än en e-postadress.



Tänkte även på det när jag ser din önskelista i sidokolumnen på bloggen där det står en massa pengar.



https://www.payson.se/default.aspx har en tjänst där man enkelt skickar pengar via nätet. Du kanske skulle registrera en adress där och lägga ut en länk och göra det enkelt ifall någon av dina läsare vill skicka en julklapp :)



Förresten så hade jag nog en lika gitarrförstärkare som du har tidigare. Ser ut att vara en Marshall Lead 12. Sålde min då den mest samlade damm. Om jag spelar idag så pluggar jag in direkt i datorn och spelar med lurar.

2009-12-12 @ 01:05:14
URL: http://bloggliv.ws
Postat av: Bealux

haha, vilken diss? att jag inte svarade? ;) baby.. du får självklart komma och gosa med lillskit när kan du? jag kan typ.. aldrig.. yey för att ha mitt liv!

2009-12-12 @ 12:21:38
URL: http://theadventuresofb.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0