S to the N to the OW my god.


             

Övningen gick bra (promenaden också!) trots att vi var 13 stycken istället för 25, som vi
egentligen ska vara. Alla är sjuka! Och vi som var där var väl inte superkrya vi heller.
Jag hade svårt att få till rätt klang, eller någon klang överhuvudtaget, jag lät väl mest
som han, Stitch. Täppt och nasal som fan. Suck! Gospellåtarna gick betydligt bättre med
min röst, jag är skapt för full röst - inte huvudklang. Lalala. Sen bjöd Carina på pepparkakor
och julmust, och efter övningen så övade jag, Elin & Jonas vår sololåt med Marcus.
Det gick jättebra, hoppas på bättre röster på torsdag bara! Hoppas ingen bli sjukare,
Jonas har ont i halsen och Elin är också kraxig.. vore synd att inte få köra den.
Jag hoppas jag slipper få ont i halsen alls *peppar peppar*, eftersom jag ännu inte fått det.
Jag är bara tilltäppt. Fnööö. Men det är tillräckligt jobbigt när man ska sjunga...

Sen hade Jonas och jag sällskap hem, fram till hans hus, och sen fortsatte jag hem i snön.
Nu har det slutat snöa, typ, men över ett dygn vräkte det ner! Typ 30-40 cm snö har
det kommit sen igår, helt sjukt! Hoppas det blir kallt så det ligger kvar, för om allt det
här skulle bli slask - we're all doomed.



Sen kom jag hem, tog av mig blöta byxor och strumpor och tog en skön varm dusch!
Nu är det pyjamasmys i soffan med Bella, och med en massa varmt gott chai-té!
(med kanel på, yum yum) Man kan ju låtsas att man har det bra, åtminstone göra 
tillvaron så bra man bara kan... ^^

Pyjamasmysbilder från igår:

             

             



 


Postat av: Carro

Hej :) jo jag är ju det, måste blogga ikapp det jag missat under dagen.. :P vad julfint du gjort på headern.. har besök tills torsdag, ligger efter i läsningen i din blogg.. damn it, händer ALDRIG annars.. :P puss&kram

2009-12-16 @ 02:40:30
Postat av: linna

vad jhärligt det ser ut. o din gran är sjukt söt. jag har inte ens fått upp min =(

hur gör man chaitet? skummet ser sjukt gott ut.

kramar

2009-12-16 @ 07:58:19
URL: http://fairydiary.blogg.se/
Postat av: S.

vilken härlig x-mas edition! :D

2009-12-16 @ 09:19:47
URL: http://tuulia.blogg.se/
Postat av: Carro

awh vilka fina bilder på dig, och bella :D

2009-12-17 @ 18:26:09
URL: http://carroblomqvist.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0