Ett paket & en jävla massa bilder.

Ringde OKQ8 och frågade hur sent man kunde hämta ut paket, eftersom jag fick hem
en avi angående ett HM-paket häromdan.. och killen sa "till klockan 12 när vi stänger!".
Tjoho! Så jag bylsade på mig och gick för att hämta! Spännande...




             
Fina fina armbandet som var för stort trots att det var knäppt längst in! Men jag vill inte
skicka tillbaka det, funderar på att plocka bort en "ring" från varje kedja istället, så det
blir lite mindre... Alla accessoarer i paketet har jag fyndat på rea! Tjoho! 39:50 för detta.

             
         Plus detta gröna armband, 29:50. Det här diademet med fjädrar var galet!

             
Det blir nog tyvärr ingen keep på detta, eftersom fjädrarna var väldigt.. rakt-uppiga?
Det blev som en tjofräs på sidan, inte speciellt snyggt faktiskt.. synd!! Hade faktiskt
förväntat mig lite mer.. Men är det värt att skicka tillbaka nåt för 79:50 när frakten
kostar 39:50? Fast det drar de väl av sen...? Hmm...

             
              Två svarta hårblommor - en tyllig á 39:50, & en paljettig á 29:50!

                            Och sen till det bästa av allt - klänningen!!

Den som kostade 349:- i katalogen och 199:- på nätet.
Och jag är så GLAD att jag köpte den! I love it! Mmmmm!

                
             
...och det blev ju INTE sämre med mitt snygga skärp till!! Yahoo! Jag är så nöjd!
Nu har jag t.o.m kläder till julafton, tjoho tjoho : D

Och det är skönt att kunna bli såhär glad ibland, yeeeey!



Sen gjorde jag snickerskaka åt Miche eftersom han kommer imorgon, och har åkt långt
med sin bil i skruttvädret... (om jag kan hålla mig från att äta allt själv innan dess)

                         
Red lipstick, why not.. man behöver ju inte vara oglammig för att det är söndagkväll?
 

 


Postat av: Fisan

Nej nej, sån stalker är jag inte. Höll bara koll på din lunardagbok och sen på din bilddagbok...och nu din blogg.

Inte för att det lät så mycket bättre än att ha kollat upp dig på Eniro =S



Jag har sånna städmanier. Eller snarare ställa i ordning-manier. Som att disken måste tas innan jag äter, eller att det inte får ligga grejer och kläder på golvet, eller tvätten. Får liksom ångest och kan inte slappna av om det är stökigt. Hade jag itne vikt tvätten igår hade jag inte kunnat somna förrän det var gjort...



Kunde man inte fått något mellanting? Iofs så städar jag sjukt sällan. Det kanske är lite äckligt?

2009-12-21 @ 11:00:20
URL: http://fisansblogg.blogspot.com
Postat av: S.

Sv: men, haha! Jo, jag vet det. jag vet vad det är, men jag vill ha ett GOTT recept och jag vet att du gör god mat ;)

2009-12-21 @ 11:11:19
URL: http://tuulia.blogg.se/
Postat av: Elin

Jättefin klänning, gillar färgen, och den blir nog kanon när man STRYKER den oxå.. så slipper man se alla "jagharlegatienkartongjättelänge-veck". Och ditt supersnygga stora armband kan jag mer än gärna adoptera av dig, det skulle nog passa perfekt på min tjockisarmar ; ) !! Säg till INNAN du har sönder det .... ; ) KRAM

2009-12-21 @ 11:44:14
Postat av: Ida

Jaaa, den måste strykas, den var nog det skrynkligaste jag sett! Tänkte att armbandet skulle vara skitsnyggt på dig, men jag vill verkligen verkligen ha det själv, så jag hoppas det går att plocka bort en ring eller så.. ^^ Men du kan få prova ändå! But I still want it! ; D Billigt! Köp ett eget! ^^

2009-12-21 @ 12:48:02
URL: http://kawrtnee.blogg.se/
Postat av: Cia

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ me love the dress! Du ser ut som en liten smaragd!

2009-12-21 @ 18:47:30
URL: http://ciascastle.blogg.se/
Postat av: HugoAlexander

Jättesnygg klänning! ; )

2009-12-24 @ 03:22:57
URL: http://alexanderhugosson.wordpress.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0