2 done, 2 to go!

Andra föreställningen avklarad - check!
Publiken ikväll var helt fantastisk! Och allt gick jättebra, och idag var det ännu varmare,
alltså jag FATTAR inte att jag kan svettas så mycket på ryggen!! Min stackars sändare
till headsetet är alltid helt blöt! T.o.m i uttaget där man stoppar i sladden till själva micken!
Sjuuukt! Jag kommer inte få använda headmike nå mer, de lär ju bli helt förstörda så fort
de varit i närheten av mig.. boohoo! ^^

Det känns så konstigt att packa ihop sakerna och lämna alla, varenda kväll.
Och sen ses dagen efter. Man vill ju lixom stanna, och prata och kramas och typ
efterfesta efter varenda föreställning! Några var vi som stannade en liten stund,
men folk ska ju upp och jobba imorgon.. "Folk". Haha.
LÖRDAG efter sista showen kör vi dock på tradition - Hummelstabaren!

 
                        ♥ Här kommer lite BILDER som jag INTE lovade! ♥

            
               Världens bästa Jonas!                                   Ett stort hår!


My lovely sisters! Elin friserar Hanna (och alla andra som kommer i hennes väg)!


Mitt organiserade kaos!


Karin & Mia laddar för första set...

                                      
                         Ingrid var docksöt i sina lockar och sina fina lösfransar!


Kadri & Karin


Cia, Ingrid & Hanna redo att inta scenen!


Lillasyster & jag försöker glittra ikapp ^^


Med Elins snygga glitter-eyeliner från M.U.S. Lovely!


Man borde ha lösögonfransar varje dag... ♥ mycket snyggare!

Nu ska jag ta en dusch, sen blir det sängen på det!
Tror jag.. kanske middag.. i bästa nudel-style eller nåt..
Puss, nattinatt!
 


Postat av: Mia

Nämen oj vad laddad jag ser ut! Med raggisarna uppdragna och bh:n på glänt! Hoho, jag säger då det..

2009-12-04 @ 01:59:19
URL: http://miaskriver.blogg.se/
Postat av: S.

Du är så fiiiin!

2009-12-04 @ 11:50:16
URL: http://tuulia.blogg.se/
Postat av: Lajl

åååh jag hade oxå glitter eyeliner ett tag, jag bara älskade den. som pricken över i:et lixom.



hur är de, är alla dina systrar med, eller de är du, elin o hanna "bara"?

2009-12-05 @ 03:17:51
URL: http://lifeoflajl.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0