Eh?

Om Bloggliv-Patrik läser det här så vill jag berätta att det inte går att gå in på din blogg
längre, jag har försökt hundra gånger men det står att länken är bruten fastän den inte
är det! Google tycker helt enkelt inte att jag ska besöka dig mer. Hur gör vi nu?
Jag vill ju svara på kommentarer..
 


Postat av: Patrik | Bloggliv.WS | Livet i Bloggform

Jo, jag läser. Har också märkt att det är något knas med min blogg. Jag har precis mailat supporten och dom kikar på problemet. Förhoppningsvis en server som ska startas om så fungerar allt om en stund igen...



...fick mail nu och nu fungerar det igen... exakt nio minuter från att jag skickade min supportförfrågan.. snabba ryck :)

2009-12-12 @ 15:15:07
URL: http://bloggliv.ws

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0