Ett väldigt svårskrivet inlägg.

ALLTSÅ JAG MÅSTE BARA BÖRJA MED ATT SKRIKA AV MIG SÅHÄR EFTERSOM HELA
JÄVLA INLÄGGET FÖRSVANN MITT I ALL BILDUPPLADDNING OCH SPOTIFY LADE AV
OCH JAG TROR FANIMEJ ETT BLODKÄRL I HJÄRNAN BRAST OCKSÅ!!!!!! NU MÅSTE JAG
GÖR OOOOM ALLT SOM REDAN TAGIT FEMHUNDRA ÅR ATT FÅ IHOP!!! GAAAHHHH!!!
KÖNSORD KÖNSORD KÖNSORD!


Okej, here we go. *pustar ut en gnutta*

Jag fick skjuts av Hanna & c:o till Furin, så jag slapp gå! Hurra, thanx guys! Sen så
fikade vi en massa gott kaffe, glögg, lussebullar, pepparkakor, "pepparkakskakor"
& ischoklad. Och en mandarin, åt jag faktiskt också. Kidsen sjöng lite blandade julsånger
för oss, mest Maja & Leo faktiskt, med "Tajsen majs" som extranummer! (1000 miles)
Senare kom Jonas över och vi övade vår julkonsertslåt till piano. Det kommer bli jättebra,
tror jag! : ) Sen fick jag skjuts hem (med en mellanlandning vid kyrkan där jag träffade
två gamla elever, sweet!)
och när jag kom hem möttes jag av detta:



....och då är inte frågan VAD hon gjort, utan VAR hon gjort det.
Jag konstaterade snabbt att soffan var kissfri, däremot hade mattan fått två nya fläckar!
Hällde på den lilla alsolspriten som fanns kvar, och gav katten "stryk", men slängde inte in
henne i badrummet som jag brukar. Och hon blev helt skum. Visste lixom inte var hon 
skulle ta vägen. Har aldrig sett henne skämmas så! Hon gömde sig både här & där, och 
jag trodde nästan att hon gjort något mer, och kröp omkring på knä på golvet och letade
fler "olyckor". Kunde lyckligtvis inte hitta mer kiss.
Men vem skulle inte bli misstänksam av detta?:

             
             


Så jag fick leta upp henne, gång på gång, och ta fram henne. Kittyshame AB...
Tänk att hon har bott hos mig i TVÅ ÅR nu, idag! Vad fort tiden gått! Två år och två
kissfläckar som present.. suck. Men jag älskar henne, min sork. Min sorktant.



Svårskrivet inlägg, undrar ni? Jodå. Har försökt några gånger nu, och varit tvungen att
koppla ifrån internet typ tre gånger under inlägget. Så. En och en halv timme, har det
typ tagit att få ihop det här! Jag skämtar inte! Nu ska jag förtsätta klä min gran!

 

Postat av: Patrik | Bloggliv.WS | Livet i Bloggform

Den väldigt söta katten verkar vara väldigt medveten om att hon gjort något fel. Jag antar att hon inte gör det med flit...



Förresten bodde det en katt här för en massa år sedan. Hon brukade pinka på golvet för att hon gillade inte "kattsanden" i lådan. Vi hade köpt något som var pappersbaserat eller så. Såg ut som små papperskorvar. När hon fick riktigt kattsand igen så gillade hon läget och använde lådan.

2009-12-13 @ 22:06:22
URL: http://bloggliv.ws
Postat av: Carro

Alltså hata inlägg som försvinner... jag blir lika galen VARJE GÅNG! MEN vilka söta bilder på Bella, jag typ dog..för att hon är så söt.. inte kul med kiss dock, men still hon är så söt bella.. och vilken snygg klänning du har :) puss

2009-12-13 @ 22:07:40
Postat av: bella

hahahaha, i hate it när det laggar så asså! ibland kan mina inlägg förstöras också och det är just då som man skrivgt massvis också ;)!

2009-12-13 @ 22:40:36
URL: http://bellaelisabeths.blogg.se/
Postat av: S.

Hahaha, man ser verkligen på öronen hur hon skäms!

2009-12-13 @ 22:45:41
URL: http://tuulia.blogg.se/
Postat av: Ph

Stackars Bella :-<

2009-12-14 @ 00:59:02
Postat av: Bealux

Roligt? well, that's just my life baby..



Jag funderade på att döpa henne till Kaos.. men ändrade mig och har nu fastnat för Vilda.. Vilda Vilddjur.. passar hur jävla bra som helst om du frågar mig ;)

2009-12-14 @ 11:49:38
URL: http://theadventuresofb.blogg.se/
Postat av: Lotta

Det här är bilder som jag far väldigt illa av att se! Det känner jag mig tvungen att påpeka trots att det är ett gammalt inlägg som jag snubblade över. Jag ser en väldigt rädd katt. Förmodligen är hon skrämd av att du som du skriver: har "gett henne stryk" och att du följer efter henne och fotograferar henne när hon försöker gömma sig. Att hon kissar "där hon inte ska" kan tyda på att hon vantrivs, har för liten yta att röra sig på osv. Det är inget hon skall bli bestraffad för! Hoppas att du tar väl hand om din katt.

2011-03-10 @ 18:19:45

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0