Freeeeezing I tell you!

Jag fick en chock när jag promenerade till Ica! Trodde inte att det skulle vara så enormt
kallt ute. Kylan bet tag i kinderna och jag var nära på att vända och gå hem igen,
fastän det bara är några minuters promenad bort. Urr! Och jag som hade tights under
byxorna, strumpor och raggsockor, och fleecetröja under jackan. Jag frös som fan.
Kollade favvo-vädersajten (kolla stad för stad, timme för timme) och såg att det "bara"
var typ 5-6 grader kallt. På fredag ska det bli uppåt 10 grader kallt!! Hur ska jag kunna
klä på mig MER, om jag måste gå ut ?

        


Köpte tvål, kattmat, mjölk, glödlampor, lök... lite småsaker sådär.
Har käkat middag - kycklingfilé & sallad - och nu är det slapptajm i soffan med Bellskling.
Hon har fått en massa kyckling och är helnöjd. ; )  

Imorgon kväll är det dags för julkonsert, och Bea ska komma förbi hit på dan och hjälpa
mig att klippa klorna på Bella (jag håller, hon klipper), och lämna tillbaka min skinnjacka
som hon lånade förut, och skvallra lite om livet i allmänhet. Jajemen!
 

Postat av: Carro

Awh vilken söt bild :D fan ja det är super-kallt ute.. buuuuuuuuuuurr... puss

2009-12-16 @ 21:21:12
Postat av: Carro

Heej, jag är ju på msn.. hmpf, men inte du? :s

2009-12-16 @ 21:40:03
Postat av: h a i d i s -

SV: okay, kul att du deltar i "veckans blogg". nu är det bara att hålla tummar och tår, att du är en av finalisterna på fredag! :)



kram!

2009-12-16 @ 22:01:49
URL: http://haidis.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0