Fulblogg...

...med tandborsten i mungipan.

Blev väckt av lillasyster som ringde. Vi ska repa sång. För mig väntar alltså en
fantastiskt lång promenad i decimeterdjup (I'm not kidding) jävla snö!
Det började snöa helt galet mycket igår kväll och det snöar fortfarande. Jag antar
att alla barn är helt joyful joyful men jag är helt painful painful eftersom jag måste
gå till andra sidan stan i denna storm, utan vinterskor! Mina kängor har 12 år på nacken,
och så några hål som läcker in snö/vatten, på det. Heja heja.

Nu ska jag borsta klart tänderna och fixa håret, (eller nej förresten, stor mössa eller
luva måste ändå på..)
sen ska jag ut på snösafari.
Wish me luck.
  

Postat av: mia

Men Ida då, snö som är de bästa som finns ^^

fast jag förstår dilemmat, de där me hål o

skorna o snö går kanske inte riktigt ihop...

saknar dig! skrev precis i Cias blogg att nu

får vi snart hitta på nått, för du behöver muntras

upp, de förstår jag av alla inlägg.

Världens finaste Ida. Tänker på dig!

Massa pussar o kramar<3<3<3

2009-12-15 @ 12:30:10
URL: http://justmia.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0