Gör vågen! Yaaaay...

Oh, Jag älskar min våg idag. Eller mig själv, det beror på hur man ser det.
I typ september vägde jag 74 (way too much for me), idag är jag nere på 67,5! Jihoo!
Och neråt ska vi.. tuff tuff tuff...
"Vad duktig du har varit", säger folk då. Men jag vet inte hur "duktigt" det är att typ sluta
äta helt. Nej, jag har inte anorexi. Jag har noll-ekonomi. De rimmade ju iaf.. ^^
Tjoho, love you vågen!
 

Postat av: Carro

Kul att du gått ner i vikt.. men mat behöver man.. fan du kan komma hit och käka lite! kraaaaaaaam

2009-12-18 @ 19:50:57
Postat av: Patrik | Bloggliv.WS | Livet i Bloggform

Nja, flera tusen var det väl inte men en helt ok summa i förhållande till antalet läsare. Vissa annonser ger ganska mycket pengar om någon klickar vidare och registrerar sig eller gör ett köp, så då behövs det inte så mycket läsare. Den som gett bäst har gett närmare 500 kr för en förmedlad affär genom ett klick. Pengarna betalas ut som "lön" med skatten dragen och så...Så det syns på "kontrolluppgiften" man får över inkomster sen.



A-kassan är ett kapitel för sig. Totalt idiotiska regler som dämpar all initiativförmåga och kreativitet som man kan tänkas ha för att skaffa egna inkomster. Finns ju det som blivit avstängda för att de har en blogg som inte ger intäkter, men för att de inte anses stå till arbetsmarknadens förfogande så länge som de skriver... Själv råkade jag fråga hur jag skulle finansiera ett eventuellt inköp av en husvagn om jag skulle bli erbjuden jobb på annan ort. Den frågan resulterade i att jag anmäldes för granskning, jag kunde ju antas att inte stå till arbetsmarknadens förfogande om jag inte kunde skaffa ett boende. Nu har jag gått ur a-kassan för jag gillar inte ett sånt system där man ska begränsas i både tänkande och görande. Dessutom är det ju så pass lite pengar som det handlar om så det kan man ju hitta på annat håll..



2009-12-19 @ 00:05:26
URL: http://bloggliv.ws
Postat av: fellsan

åh vad kul, grattis :)

2009-12-19 @ 16:17:07
Postat av: S.

Duktig är du! :)

2009-12-21 @ 11:12:40
URL: http://tuulia.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du är duktig ida. men lite sorgligt om du inte har nåt annat allternativ, jag menar om de är pga att du inte har råd med mat, då är de ju illa lilla vän. Hoppas på de bästa för dej gumman <3

2009-12-24 @ 03:19:50
Postat av: Lajl

Du är duktig ida. men lite sorgligt om du inte har nåt annat allternativ, jag menar om de är pga att du inte har råd med mat, då är de ju illa lilla vän. Hoppas på de bästa för dej gumman <3

2009-12-24 @ 03:20:24
URL: http://lifeoflajl.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0