Ida - handyman.

Idag är jag en riktig handyman!
Har tvättat sen kl 12 och är klar klockan 16, och dessutom har jag rensat avloppet
under handfatet i badrummet, det är alltid en massa hår & skit där som sinkar flödet...
Tjopp tjopp! Det är fortfarande ljust ute tack vare all fin snö, och jag vill ta en promenad!
Borde gå till Ica och köpa tvål. Borde även gå igenom mina räkningar och kolla vad jag
har för utgifter, jag kanske inte ens har råd med tvål! Då får jag flytta duschcremen fram
och tillbaka. Och det funkar ju det med. But I need soap.


♥ Frukost i soffan imorse med katten. - "Mmm, rökt skinka! Mjau!"

             

♥ "Oh, plogbilen! Fierce!"


♥ "Nu är han precis utanför fönstret! Mjau!"


♥ "Tanter på cykel.. nej nu återgår jag till soffan..."


Jag lade mig på kudden bredvid Bella och hon sträckte ut sina tassar mot mig!
Så jag hade en tass i ögat och den andra nästan i munnen. Gosigt värre : ) 


♥ Min utsikt, på väääldigt nära håll. Mysfaktor = hög!
    

Postat av: emelina

heeej :)

rösta gärna på min bild i en fototävling, jag är nummer 2

kram



http://saraamarklund.blogg.se/2009/december/finalisterna-i-fototavlingen.html

2009-12-16 @ 20:12:26
URL: http://emelinaf.blogg.se/
Postat av: Carro

Duktig du har varit :D åhhhhhhhhh värsta söta bilderna, jag smälter här... det där med bloggen kan vi ta när du är redo.. den stannar hos mig iaf, de kan du lita på! puss

2009-12-16 @ 21:22:38
Postat av: SophiaMarieH

Hej, tack för inlägget

gud vad söt din katt är =) jag har också en katt som heter Tora och det är min lilla sötis.

Angående berlocker så har jag mest i silver och det är mycket hjärtan, pärlor och små nycklar på dem.



Sabo charms är bäst tycker jag när det gäller berlocker eftersom det finns så mycket att välja på...

Så jag måste bara köpa fler =)



Kram!

2009-12-17 @ 08:08:56
URL: http://sophiemarieh.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0