Ikväll - sista julshowen för i år!

Snark! Svårt att komma upp imorse - ingen oväntad repris!
Klockan 12 släpade jag mig in i duschen. Sen lite frukost på det, "lyxmackor" med
skinka, sallad och Mango Raja på. Eftersom mjölken tog slut igår blev det inget té,
utan lite snabb-cappuccino från Gevalias röda lilla kartong.
Varför slutade de med de röda runda burkarna? De var mycket finare.
Nog för att dessa små portionspåsar underlättar lite, men estetik före allt, huh? ^^

Har precis fått Jonas att förbarma sig över mig med ännu en skjuts ner till Joar ikväll,
han är en bra kille han! Ingrid & han har fått vara mina chaufförer en hel del den här
veckan.. Hur ska man orka ladda om för sista föreställningen nu då? Jag är så jäkla
trött, att vi stannade kvar och dansade efteråt igår gjorde ju inte saken bättre! : )
13:18 är klockan nu, skulle egentligen behöva gå och handla, fast det kan vänta till
imorgon. Kommer ju inte vara hemma mer idag ändå. Mjölk & kattmat. Bella får nöja sig
med torrfoder till imorgon. Och presentsnöre, som hon glatt tuggar i sig på egen vilja!
 

Nattbilder:


Igår blev det glitter på fransarna också!
(lite trött suddigt smink efter flera timmars dansande och svettande..)

            

 

Postat av: Patrik | Bloggliv.WS | Livet i Bloggform

Måste ge dig en komplimang om det är ok... Du ser väldigt bra ut. Snygg och söt på ett tufft sätt.. Du skulle kunna bli rockstjärna bara på ditt utseende.



Hoppas din kväll blir bra!

2009-12-05 @ 16:23:45
URL: http://bloggliv.ws

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0