"Ja, du frågade ju?"

Back to depp.
En del av mig vill diska och städa och göra fint, men den andra delen vet ju att vi
kommer dö snart och vill inte lägga någon onödig tid på något så tråkigt som städ.
Det här är inte normalt. Man ska inte sitta hemma och fundera på hur och när man ska
avsluta sitt liv, när man mest av allt vill leva och må bra. Och folk tror att man mår bra.
För om någon frågar så svarar man ju "Jodå, det är bra/okej." Folk skulle ju tycka att 
det blev sjukt obekvämt om man svarade "Nä, jag vill ta livet av mig, hur är det själv?". 
 


Postat av: Storasyster Annie

Ja, såna samtal har jag och dotra mi var och varannan dag. Tufft att höra men ändå skönt att veta att hon kan berätta. Hon mår ju inte heller så bra du vet.......

2009-12-14 @ 19:14:19
Postat av: Cia

Mig kan du prata med! Jag också varit det men det vet inte folk, hur kan JAG som är så glad, sprallig och social ha haft SÅDANA tankar!!!

Älskar Dig, Puss <3

2009-12-14 @ 19:25:34
URL: http://ciascastle.blogg.se/
Postat av: linna

kram på dej sötnos. OM du känner för att maila av dig med nån som bryr sig men kanske inte känner dig så väl men inte dömmer dig utan bara finns här för att lyssna vet du var jag finns. PUSS!

Ps. gos ner dig med Bella å lite vänner.. känns som det var länge sen jag hörde dig skriva om det.

Ps.2 gör varma mackor nu, vad vill du ha för pålägg på dina så kastar jag över några <3

2009-12-14 @ 20:27:34
URL: http://fairydiary.blogg.se/
Postat av: annso

Hej.

Kom in på Lunarstorm och lyssnade på låten nu.

Grymt bra!

Såg att flera hade kommenterat att de vill se dig släppa någon skiva/singel! Hur långt har du kommit på att göra den idén verklig?

Sen hamnade jag på lite veterinärssidor och surfade lite om kastrering av katt. Hur mycket har du kollat upp där? Om du ens vill kastrera Bella?

Uppsalas universitet ska tydligen vara billiga, om Bella kan åka så långt förstås. Och om det bara är pengarna som är problemet så kan jag nog fixa så att det löser sig, är ju trots allt jul snart.

Känns som att dina senaste inlägg var något av en "pik" eller "motsats" till mitt jätteglada inlägg där jag i princip säger att jag tjänar multum......

2009-12-14 @ 22:17:46
URL: http://drmpt.blogg.se/ichtyostega
Postat av: Carro

På något sätt kommer det lösa sig ida.. och ni kommer inte dö snart, klart ni inte kommer göra de.. många, många kramar + hoppas du blir en aning gladare när du får en liten julklapp i brevlådan..

2009-12-15 @ 02:16:06
Postat av: annso

Hej, jag visste inte att det var så pass med Bella. Jag ska kika runt lite ytterligare, det låter ju som att det är pga löpningen som hon skvätter lite överallt, för hon vet ju vart lådan är och vad man gör där, eller hur?

Det där med att bli rockstjärna, ända sen jag såg dig som lunars "utseende" så har jag sett dig som en rockstjärna. Du har sån jäkla bra personlighet och kämpar jämt, är iallafall så det ser ut.

Kram.

2009-12-15 @ 10:37:42
URL: http://drmpt.blogg.se/ichtyostega

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0