Nytt huvud in the making.

Håller på att fila på en ny header till mig själv, men har inte egentligen tid med det nu!
Men man fastnar ju så lätt.. började inatt redan. Och den är 1000 px bred istället för
750 som denna. Det tråkiga är att alla tidigare inlägg som man anpassat efter bredden,
kommer se helt fjuttiga ut sen. Uhu. Och när jag ändrade texten till en px större så blev
den även större i spalten här på högersidan också.. och det ville jag ju inte. Uhu igen.

Men den dyker väl upp sen. Nångång. Nu ska jag diska lite.

             
                (och kanske överväga att avancera från pyjamas till kläder....)
 

Postat av: Carro

Vilken söt pyjamas :D

2009-12-21 @ 21:05:58
URL: http://carroblomqvist.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0