Premiär avklarad!

Tjoho, nu är julshowen 2009 invigd! Det var smockfullt i lokalen av sittande gäster,
det blev försenat (som vanligt?), och i det stora hela gick det jättejättebra trots
att det kanske inte är världens mest partyglada publik en onsdag.. närmre helgen
kommer det dock ändras! ^^ Syster plus man plus kids var där iaf, yippie!
Alla klädbyten gick bra, det var kul, det var varmt, vi fick mat (som inte var i
närheten av julbordsmat)
men jag åt inte ens. Efteråt åkte jag och Oskar med
Ingrid till Donken där vi tryckte i oss kvällens ganska sena middag, = yummie!
Den slog nog de andras middag med hästlängder!
Och den muggen Cola, den var efterlängtad...
Imorgon kör vi samma race igen, gärna lite bättre! Jag har problem med mina vita
skor, de lixom fastnar i golvet och snurrarna är nästintill omöjliga att genomföra,
men så är det med det. Har inga att byta till! Var så trött i fötterna på sista setet
att jag trodde jag skulle trilla ihop i en hög. En riktig svetthög! 

Det blev inga bilder idag heller, för jag glömde kameramobilen hemma!! Darn!
Får låna lite från Elins kamera sen.

Och om det är någon som undrar hur kallt det är ute, förresten,
så kan jag meddela att det är flera hundra grader kallt. Helt på riktigt.

Godnatt!
(...är det okej om jag duschar nu, kära söta grannar?) 
 


Postat av: S.

Awh! :D

2009-12-03 @ 11:08:32
URL: http://tuulia.blogg.se/
Postat av: Lajl

låter härligt ida, låter som du trivs som fisken i vattnet ;)

2009-12-05 @ 03:29:24
URL: http://lifeoflajl.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0