"Santa, that's my only wish..."

Nja, inte EN önskning direkt.
Men vi ska inte byta julklappar inom familjen, så att ens ha en önskelista känns ju
lite onödigt - but still! Inte begränsat endast till julen, det här önskade jag mig även när
jag fyllde 25 här senast.. och den önskelistan kommer vara aktuell tills jag kan pricka
av allt, one by one! Det lär ju inte hända inom det närmsta, men ändå. ^^
Har ni önskelistor inför jul eller har ni alltid-önskelistor som denna?

Here's mine:







Och om man skulle vilja köpa nåt annat som känns ganska "jag" så har jag gjort ett
snajsigt "pryl-kollage" här: (sjukt amibitöst va?)


(fast det där snygga brickbordet med alla glasen har jag redan, yummie)

Nä, nu blir det frukost av nåt slag, och sen måste jag städa lite.. ikväll kommer Miche!
 


Postat av: Andreas Sundqvist

Klockren blogg !!

Hoppas du får din gaddning !!

A

2009-12-21 @ 13:48:34
URL: http://www.worldwideandy.blogspot.com/
Postat av: Anonym

iih. ja har jämt en lista ^^ sen fylls den på hela tiden. nu ser dator o mobil mest ut men det får jag skaffa själv =)

Puss på dej ida å ha en underbar jul nu!! <3

2009-12-21 @ 16:09:54
Postat av: Ida

Tack detsamma, vem du än är - o, du namnlösa : )

2009-12-21 @ 16:25:45
URL: http://kawrtnee.blogg.se/
Postat av: Storasyster Annie

Fast av oss får du iaf lite julklappar (fast du ska nog inte hoppas på vare sig dator, säng eller kamera).

Kram kram :-)

2009-12-21 @ 19:45:34
Postat av: Ida

Åh, jag vill också köpa julklappar, det vill jag verkligen! Men förväntar mig verkligen inga. Det här är en lista över saker som jag vill ha - eller skaffa själv, whatever! Det MÅSTE bara införskaffas NÅGON gång, så är det bara! : ) Åhnej, såna dyra presenter har jag VERKLIGEN inte förväntat mig av någon, nånsin ^^ Puss puss! ♥

2009-12-21 @ 20:10:00
URL: http://kawrtnee.blogg.se/
Postat av: Carro

Vilka fina saker! Alltså jag är lite.. öhm.. visst kan jag ha önskelistor.. men om jag verkligen vill ha något så köper jag det, och ibland har det blivit på avbetalning.. "jättebra". Ibland är jag för osund för mitt eget bästa ^^ fast min största önskan är ett HUS och det lär ju ta år.. och det där andra du vet? som jag inte vill skriva här.. men ja.. fan.. önskelistor kan vara sjukt jobbiga fan! kraaaaaaaamar

2009-12-21 @ 21:08:55
URL: http://carroblomqvist.blogg.se/
Postat av: Ph

Ehm. Mjau? ;P

2009-12-22 @ 02:23:32
Postat av: Akå

Jag känner att jag också måste ha ett sånt brickbord. Vart köptes det? :)

2009-12-22 @ 14:38:13
Postat av: Ida

På Nordik! Fick det i 25-årspresent. Men jag har sett att det finns på fler ställen ^^ I love it!

2009-12-23 @ 00:58:34
URL: http://kawrtnee.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0