Sjuk dröm AB

Alltså jag måste haft de sjukaste drömmarna inatt!
Det slår balsam i skorna och hor-kompisar, med hästlängder!

Okej, jag minns drömmen från den "scen" då jag står i en kyrka och någon präst
försöker få mig att konvertera till deras religion, efter att jag sett några ungdomar
sjunga där. Jag ba "neeeeej tack", och tar en hiss (javisst) upp till ett parkeringshus.
I hissen hjälper jag lillasyster Hanna med sina lösögonfransar, eftersom hon ska vara
snygg på en arbetsintervju som hon ska iväg på. En frans har lossnat och vi försöker
hålla kvar hissen för att kunna använda spegeln så länge som möjligt. Och sen går vi
av, i parkeringshuset. Blir hämtade av en bil, åker till Hannas nya arbetsplats, som är
typ en kiosk/bensinmack. Hon var väl förberedd och såg fram emot det, men när vi
kom fram och sökte chefen så visade det sig att denne fått sparken (?) och Hannas
intervju kunde ej genomföras! Jag frågade om det inte fanns någon annan som kunde
sköta det, men helt plötsligt så var det INGA som jobbade på det stället längre.
Hanna & jag stal en massa godis eftersom det inte fanns någon där som kunde bevittna,
men jag ba "Det finns en videokamera i taket!" och helt plötsligt så spelar jag utvecklings-
störd och stoppar min jacka full med chokladkakor. Till slut är det någon som ser oss
ändå, och vi blir jagade av män med vapen (eh?) och hoppar in i bilen igen, och flyr!
Biljakt! Sen åker vi förbi ett fint område och här byter drömmen riktning och jag befinner
mig mitt i skrivandet av ett blogginlägg. Lägger upp snygga bilder på det fina området
och bl.a några snygga träd. Och jag skriver under en av bilderna: "Om ni zoomar in lite
på den här bilden, så ser ni säkert vem det är!"
- och i en gran sitter minsann Fredrik
Reinfeldt
, sjukt brun-utan-solad, eller kanske rentav en mulattversion av honom.
Med kostym och allt! På en gren, i en gran, i min blogg!

H A H A H A H A H A H A !



Och sen vaknade jag kl 11:04 av att det ringde på GRANNENS dörr.
Fatta vad hög volym det är på ringklockorna här.


Nu ska jag styra upp en stor kopp té och lägga huvudet på Bellas spinnande mage.
 

              

Och sen ska jag diska!! Kolla jag har t.o.m hällt på vatten & diskmedel!
Det finns lite hopp!

              
 


Postat av: Carro

hahahahahha vilken störd dröm hörrö :P

2009-12-09 @ 13:57:01
URL: http://carroblomqvist.blogg.se/
Postat av: Cia

HAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAA JÄVLA GRANNENS DÖRR, jag vill höra mer mer mer :D

Du avnänder gitarrerna ser jag :)

2009-12-09 @ 18:33:41
URL: http://ciascastle.blogg.se/
Postat av: Miche

Haha! Har du glömt ta din medcin älskling? Du är lite störd!

2009-12-09 @ 23:28:28
Postat av: Elin

Ämen shit vad jag skrattade! Var tvungen att gå och hämta Majas wipes TVÅ ggr för tårarna bara sprutade på mig av skratt, så jag såg typ ingenting! Mascaran bara forsade nedför kinderna!! Och mitt "kluck-skratt" på det, dessutom. Jisses, helt galet, fattar inte hur du kan drömma sånt? Finalen kom ju på slutet med det om Fredrik, och dessutom din fantastiskt fina bild! Jag lovar, det sprutade tårar ur näsan oxå på mig!!!

Tur att ingen var här och såg mig.. ; )

2009-12-10 @ 10:06:12

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0