Tvättid / halvtid

Tvättelitvätt, idag är jag Ida tvättbjörn, ja kanske t.o.m utseendemässigt med gårdagens smink hängandes!
Miche är som vanligt en hög i soffan med iPhonen i ett säkert grepp. Någon som är förvånad? Beeeejällerklang!
Klockan 16 är jag klar med tvätt, då ska jag ner till Elin och öva dopsånger inför Alicias dop imorgon.

Nä, det blev ingen utgång igår. Inte för mig iallafall.
Åsa hade fått inside information från en som var på Maja och det var fullt ganska tidigt (nähä?) och Joar var aldrig
ett alternativ för mig. Så både Åsa och jag stannade hemma på våra håll. Hanna ville få med mig ut ändå, men
eftersom hon var med sina kompisar så kunde hon gå själv, tyckte jag. Fick dock höra att Bea också var på Joar,
synd att hon inte sa det, då hade jag kanske kunnat komma ner... Men eftersom hon dissade utgång mer än jag
gjorde så trodde jag inte hon skulle ut! Jaja.. Miche & jag hade filmmaraton och skulle plöja igenom alla tre
Bourne-filmerna.. orkade NÄSTAN två! Somnade i slutet på andra, så den ska vi se klart idag. Plus trean.
Käkade också onödigt mycket ostbågar och choklad! De där sju kilona som jag tappat sen i höstas är nog redan
tillbaka!! Daaaamn!! Varför varför varför? Eller jag får väl säga som sist- "lika bra att äta upp sig lite nu eftersom
jag inte kommer ha råd med mat snart"
- och det är ju typ ännu mer sant nu än sist! Hej, miserabla liv.
Eller, vadå liv? Jag har helt ärligt ingen jävla ANING om hur jag ska kunna försörja mig efter nyår.
Nån som kan erbjuda ett jobb till en halvtidssjukskriven, halvtidsentusiastisk, halvtids-dum-i-huvudet människa
som jag? Nån som behöver en Ida? Inte?
 

Postat av: Bealux

ja, på nåt jävla konstigt sätt så hamnade vi på joar ändå. vilket var mycket konstigt eftersom jag absolut inte skulle dit. Det var iad sjukt mycket bättre än förra året, mindre folk och fler toaletter ;) .. du sa ju att du absolut inte skulle på joar, så jag hörde inte av min när vi väl bestämt oss för att gå. Fick höra av Josse att Maja var uruselt tråkigt.. så du missade ingenting. Jo, 220 kr i entré.. men det vet jag inte om det är något att gråta över.. puss

2009-12-26 @ 21:52:25
Postat av: Cia

Jag behöver en Ida...... <3

2009-12-27 @ 14:19:28
URL: http://ciascastle.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0