"Yeeeah yea-ea-eah..."

Idag var nog första gången någonsin som jag trodde på Miche, när han sa att jag borde ta min medicin.
Att det märktes att jag slarvar med den. Jag brukar alltid säga att jag inte märker någon skillnad. Vi satt i bilen på
Maxiparkeringen, och jag höjde volymen för att Nirvana's Lithium gick på radion, och Miche sa "Det är ett tecken på att du ska ta din medicin!". Och ärligt talat så har de senaste dygnen varit helt sjuka. Kanske jag inte hade behövt slå sönder min dörr, dunka huvudet i skåpen, skrika mig hes häromdan, och kanske hade jag kunnat sova i förrgår natt, och kanske hade jag sluppit skrika och gråta även då, samt linda min fleecefilt runt huvudet i hopp om att svimma och somna? Och kanske hade jag inte fått panik i bilen och nästan hoppat ut i farten idag?  Nog för att allt detta har utlösts utav nånting - Miche - men kanske själva reaktionerna inte hade behövt vara så sjukt intensiva... : (

Jag har precis värmt glögg till oss, (god glögg för 5 spänn på Ica, tack för det) och sen ska jag laga köttsoppa och till det blir det Victoria's Secret Fashion Show på tv! Wohoo! Okej, jag får ångest och avundsjukekänslor av att kolla på deras fantastiska kroppar, men deras outfits är ju så jävla snygga! Dreglar varje år över alla stora VINGAR... 



Igår var vi i Stockholm hela dagen och shoppade INGET! Fy fan vad hemskt. Ja jag har ju inga pengar, men att min karl som har pengar inte ens shoppar själv, och absolut inte till sin flickvän - det är ju outreagous! Okej, lunch fick jag iaf; supergoda Angus på BK såklart.. omnomnom.. ^^ Sen hälsade vi på Miches halvbrorsa + familj på Östermalm i deras skiiiitstora finafinafinafina lägenhet, och fick värma oss framför brasan med kaffe och Limoncellokaka.. : ) Kollade på kidsen (Eddie & Milla) som spelade Wii och lärde känna bebisen Ellen! Gos gos! Åkte hem vid 20:30, jag somnade i bilen... Zzz...


Härligt med sol! Vi åkte till Donken och köpte res-latte, och Miches ruta hade frusit fast. Haha.


Eller - fick gratis rättare sagt eftersom vi båda hade fulla klistermärkeskort!



"Finns även i röd färg" hade någon skrivit med fingret i smutsen på skåpbilen till höger. Asroligt!
Men det syntes inte alls när jag tog kort. Bummer! Sen kom vi fram och fick leta parkering hur länge som helst.

            
                                                 Värsta fina maskerna inne på Berry! 


Superfin klänning och långa mysiga raggsockor från Indiska, jag vill haaaa!!
Sjukt ointresserad pojkvän med iPhone = jag vill INTE ha. 


Provar vinterkängor på Stadium! Jag pekade på en bebiskänga som jag tyckte var snygg, som otroligt nog fanns
i juniorstorlekar, ända upp till 38! Sitter här med en 37:a på och njuter av varmt foder och kardborrband...


Kängan till höger tycker jag var snyggast men den fanns bara i 32, allt över det var slut.. men vadå, kolla den
här 32:an, inte ser det ut att fattas mycket? Hahaha! Fanns en 37:a kvar i Kista sa de, men vi orkade inte åka dit..




Åhhhh, som jag föll för "klänningen" till vänster!! (kjol + högmidjad strumpebandshållare + linne)
Måste ha! Ja inte svarta linnet då, men kjolen och absolut den där strumpebandshållaren. Spets- och tyllkjolar
har man ju redan.. letade efter hållaren men det fanns inga svarta kvar, bara rosa. Och bara i strlk 36.
Jag behöver typ 38/40? 199 kostade den, från Sonja Rykiel på HM (kjolen också samma märke tror jag?).
Hade en 50-kronorscheck och 47 spänn i plånboken, I really really want it. Men den fanns inte. I neeeeeeeed!
Någon som kan se likheten mellan denna snygga kreation och Courtney's snygga dress i Mono-videon?

No wonder I fell som en fura for it lixom!

Sen lunch/middag på BK, jag med min favvis Angus och Miche med sin favvis, iPhonen, efter att ha kastat i sig maten...


Miche plus halvbrorsan framför brasan i stora fina lägenheten på Östermalm! Pax för att få bo så....


Läskig hiss i det gamla huset! Urr!




Fy satan vad kallt det var när vi åkte hem! Bortskämda med brasvärme och kaffe...
 

Postat av: Anonym

värsta fina sockorna.. vad kostade dom? Fan vill också ha!



puss

2009-12-30 @ 23:08:17
Postat av: Lajl

i måndags var jag på indiska i malmö o kolla ju självklart oxå på de där finfina sockerna. 150:- kosta nån minns jag..

2009-12-30 @ 23:20:03
URL: http://lifeoflajl.blogg.se/
Postat av: Linna

var ju en ekomisk tur ni fick :)

jag tycker att du ser ut att vara lika fin som tjejerna i Vs showen, dock tänkte jag på att det e så bra att de har former o inte är skelett som vissa modeller verkar vara ...



du är fin som du är ida. glöm inte det. se dig omkring bland folk på stan - det finns inga som går omkrng o ser ut som modeller. men alla har något fint o alla har något de skäms över.



hoppas att du får en trevlig nyår, det är du värd! puss

2009-12-30 @ 23:21:46
URL: http://fairydiary.blogg.se/
Postat av: angelica

Är inte lätt för Dig och absolut inte för Miche,

tro mig, jag vet...

Stoooor kram till båda

Gott Nytt År

2009-12-30 @ 23:21:49
Postat av: Carro

oj mitt namn kom inte me på första kommentaren.. men 150? .. :/ de va ju dyrt för ett par socks liksom..

2009-12-30 @ 23:32:11
Postat av: MUFFINSMARTIN

Okej! Så du va med på stan idag? ;)

2009-12-31 @ 01:51:23
URL: http://muffinsmartin.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0