70% shopping

Damn vad ont i ryggen jag har.
Kan det vara tack vare gårdagens showrep tro?
Hmmm. Mycket möjligt.

Fick ett sms från Lindex idag, med 30% rabatt på ett helt köp.
Och jag ba' sprang dit efter jobbet!! Inte. Men jag gick dit hursomhelst.
Hittade såklart inget kul alls, men det slutade ändå med en korsett
(som var på rea), ett par over knee-strumpor (jag har typ tusen par nu),
och ett par gelekuddar att lägga i mina stövlar. Under trampdynan lixom.
För där får jag alltid ont! De kanske kommer till användning imorgon kväll.. : )
Sen var jag på Åhléns och köpte 5 meter rött sidenband att snöra om min
supersnygga klänning med. Den är svart och blank och har svart snörning frampå.
Tror nog jag kommer använda den på showen.. kanske kanske!
Oh, sen måste jag skriva lite i showbloggen också.
Den ska ju göras officiell snart. Ut på hemsidan och så.

Miche kommer hem om en halvtimme ca, undrar om man skulle ställa
till med en scen och ha gjort middag då. Jag har ju diskat också.
Herregud vad jag är bra.

Postat av: Matilda

Sv:

Ja jag har illustrerat Joy! :-) Vad roligt att du läst en av dem för barnen! Var det den första? Den tredje jag gjort nu är bäst.. tycker jag!! Men den kommer inte ut förens efter sommaren!



Förstår vad du menar, med att ofta rita till barnen. Jag har jobbat på en förskola/skola/fritids till och från i 5 år, och fick alltid teckna! Haha! Men det är roligt!

Vilken ålder har du på "dina barn"?



Absolut! Jag lever till 100% på mina illustrationsuppdrag. Allt går om man vill! :-)

2009-02-27 @ 21:13:39
URL: http://matildasalmen.blogg.se/
Postat av: Matilda

6-9 år, det är precis den åldern som Joy riktar sig till :-)

vad tråkigt att skolan ska läggas ner! hur kommer det sig att det bara är 6 elever kvar? på hela skolan alltså?! låter väldigt lite..

trist! :-( hoppas du hittar något jobb snart igen! jobba med barn är härligt, oavsett om man jobbar med dem på plats, eller tecknar för dem! :-) jag gillar båda!

2009-02-28 @ 00:27:36
URL: http://matildasalmen.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0