On and on..


Nea påpekade att man inte såg texten uppe i vänstra hörnet på bloggen, eftersom den hamnade mot min bild.. Så blev det när jag testade också förut, men det var innan jag öppnade upp hela fönstret. Men kanske det blir så för fler av er? Philip ska hjälpa mig att fixa vit bakgrund bakom texten så eliminerar vi det problemet helt enkelt! Whoppa!

Har nyss kommit hem från lillasyster & family, vi åkte dit och fikade och Leo ville leka massor med mig. Jag spelade lite Laban-memory med honom [på hans vis], åkte "skridskor" i hans än så länge omöblerade rum, var en mänsklig bilbana [mina händer är en broöppning, "dingdingdingding!"], och kramades. Sötnosen då. Och Viggo har blivit så stor! Värsta puddingen! Shit vad skönt att de flyttat HEM igen.. really really. Nu kan vi gå ut och motionera med barnvagnarna!

Ja med HENNES alltså... min enda bebis är en KATT.



Det blev kanonbra med studion, och det gick faktiskt oväntat fort att städa undan på bordet.. resultatet blev en brutalstor hög med cd-skivor och en oidentifierbar hög med papper. Typ. Ska väl gås igenom inom en snar framtid... Hittade en räkning som jag inte räknat med [haha] och blev därmed ytterligare en femhundring fattigare. Fan vad dåligt! Booo!
Vi spelade in litegrann på skoj, det blev duett ala Kid Rock & Sheryl Crow - Picture, samt Agnes - On and on. De första låtarna som dök upp i Miches gitarr, lixom.

Nu står han och diskar. Himla bra.
Klockan är 23:25 och jag har en grej going on att jag ska komma i säng typ elva.
Förut kom jag aldrig i säng förrän typ 3 o'clockish och det är ju inte så jättesmart direkt när man jobbar.
Inte för att jag börjar så himla tidigt, men jag är ju en sån som måste sova typ hundra timmar varje natt!
Så 23:00 lät lixom som en bra deal. Med mig själv. Sen att jag aldrig lyssnar på mig själv, det är en annan story.

Nu - in i badrum, bort med smink, ut med linser, in med tandkräm. [dock inte i ögonen!]
Sen läsa och sen ta ett sömnpiller som ändå inte funkar - nån som har något att rekommendera? - och sen förhoppningsvis somna.. och vakna av katten tio gånger som vill ha uppmärksamhet utanför dörren.
Mjau!



Postat av: Gnällig

Du kan ju hänga ett draperi en bit från dörren så kommer inte Bella fram o kan krafsa. Sådetså?

2009-02-02 @ 23:50:47
URL: http://gnallig.blogg.se/
Postat av: The cat-owner



Ett draperi skulle inte hindra katten from hell!

Mjaaauuuuoooowwwssszzz...

2009-02-03 @ 00:00:39
Postat av: Angelique

Det där med att somna sent känner jag till ;)

2009-02-03 @ 05:56:39
URL: http://kinkykitten.blogg.se/
Postat av: Hanna

kul att du börjat blogga =) får kolla på vår myspace tills du blivit känd med din egen =)



http://www.myspace.com/kirsebearsfettera

2009-02-03 @ 14:39:52
URL: http://nyckels.blogspot.com
Postat av: Sandrine

Åh, Ida bloggar! :D SOm jag har saknat det, det är så man får "lunarstorm-flashbacks" ;) Haha

2009-02-03 @ 22:11:55
URL: http://sandriine.devote.se
Postat av: Carro

ÅH, hon är så himla sööööööt :D


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0