Ida - surfittan?

Denna ganska spontana kväll, med ytterst spontan förfest hemma hos oss, som kunde
ha blivit hur rolig som helst - fick kanske inte helt oväntat ett ganska trist slut.
Inte så konstigt egentligen, eftersom Miche var ganska otrevlig (full & otrevlig, heja den
kombinationen!
), och sen blev Miches kompis också otrevlig eftersom han störde sig på
att jag var arg (kan tycka att det inte var hans ensak), plus att jag inte fick bestämma
vad vi skulle lyssna på hemma hos mig ens för en sekund, och sen var det den där
taxiresan som skulle betalas, och det där inträdet som Miche skulle betalat men sen
vägrade, så det fick Bea göra, och sen så försöker sig herrskapet på att styra upp efterfest
hemma hos mig, och blir gnälliga som fan när jag sa nej!
Ursäkta? Får inte jag bestämma i min lägenhet? Jag vill ju sova! (och blogga, host)
Så, nu har vi A) en sur sambo, som gått hemifrån tillsammans med B) sur kompis, och
nu ska de antagligen sitta och snacka om vilken surfitta jag är, som "inte låter Miche vara
ute och ha kul" (läs: dricka tills han spyr, vilket redan hänt en gång ikväll!). Hmm.
Han får vara ute och spy hur mycket han vill, bara jag slipper hans dryga attityd.
Jag är så jävla missnöjd nu. Undrar om jag ska låsa sovrumsdörren inifrån inatt.
Han kommer säkert inte hem ändå. Åh vi har ett sånt fantastiskt förhållande.
På fredag åker han hem, och imorgon - våran sista dag - kommer han var så sjukt
bakis, kanske inte det mest ultimata med andra ord... hurra. Hurra för sambolivet.

Och varken han eller han kompisar bryr sig ett skit om att jag blir ledsen.
"Men kom igen Ida, lägg aaaaaav..."

Ja snälla. Lägg av.




Postat av: S.

:/ Det där lät inte alls kul. jag skulle ha reagerat precis likadant. de beter sig ganska omoget tycker jag!

2009-07-30 @ 08:16:18
URL: http://tuulia.blogg.se/
Postat av: mia

gumsan gumsan gumsan.. karlar o sprit är ingen bra kombo! oså är de me de, du ska se att han kryper fram lite försiktigt idag o ber om ursäkt på sin bredaste skånska ^^ PUSS PÅ DIG!! vi ska ha en grillfest snart snart snart!! spana in tråden på fejjan!

2009-07-30 @ 08:59:29
Postat av: Pappa Herman

MÄrkligt nog har vi aldrig råkat ut för det där, men så är jag inte så intresserad av fotboll heller.

2009-07-30 @ 09:19:49
Postat av: Rebecca

Mitt ex upp i dagen (jag har berättat om honom på bdb, vet dock inte om du minns^^).. Killar (folk i allmänhet) kan bete sig så himla dåligt med och utan alkohol i blodomloppet..



Lycka till! (svensktblod @ bdb)

2009-07-30 @ 10:14:40
URL: http://rebeccarockar.blogg.se/
Postat av: Tobbe

Jag tror det ligger en psykologisk förklaring bakom beteendet. Miche försöker ta avstånd till Ida för att flytten ner till Lund inte ska bli jobbigare än vad den redan är. Miche vill vara med Ida och han är livrädd för att flytta hem igen. Gillar er som fan men ni vet ingenting om sambolivet. Kom tillbaka om 5år, där går gränsen för vad man vet och inte vet om varandra. Rom byggdes inte på en dag.

Postat av: Tobbe

läs sandras inlägg.

Postat av: Linna

usch ja. karlar med alkohol. det kan bara gå på två sätt: asbra eller askasst. finsn inte nåt mellanting å ja blir aldrig klok på varför- ja hade vart lika sur som dej så du gör helt rätt.



låste du sen ??



ja håller dock med ovanstående att miche nog har lite ågren för att flytta hem. o sambos är inte ltät att vara. det fungerade inte för mig första gången men det GÅR ju ! =) ja hoppas på bättre lycka om ja blir det igen i framtiden. vilkt jag hoppas.



puss på dej Idan min <3

2009-07-30 @ 15:15:55
URL: http://fairydiary.blogg.se/
Postat av: Frida

Puss på dig!

2009-07-30 @ 15:59:40
URL: http://pavlovna.blogspot.com
Postat av: Bea

ELLER, så kan man ju ha en pojkvän som ljuger och utger sig för att vara någon HELT annan än den han faktiskt är.. haha.. btw så glömde du ju efterfesten hos mig... "gå härifrån!" haha, detta borde vi göra om..

2009-07-30 @ 18:20:21
URL: http://theadventuresofb.blogg.se/
Postat av: simone

Sv: Haha jasså? Jag får väl råka spilla ut lite pulver då ;) Haft en skön kväll?

2009-07-31 @ 00:26:36
URL: http://fattybom.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0