Repar vidare....

...inför spelningen på fredag i Nora!
Se oss live på Naturist-(jaaa, nudist!)-campingen som heter.. Gustavsberg?
Elin och jag har under de senaste dagarna repat in över 3 timmars låtar,
och nu ska det repas mera, mera, mera.. allt ska sättas. Vi ska även repa in
"första set" med Miche & Herman då vi kör med livemusik - till skillnad från de
senare två seten då vi kör med bakgrunder. Kommer bli sjukt bra!!
Känns som om jag bor hos familjen Furin numera...
Ska dit om en timme, först ska vi förbi Maxi bara och köpa korvbröd och
flintastek till lunchen.

Vad bra man sov inatt förresten... not.
Kanske för att jag visste att jag skulle upp tidigare.
Min kropp funkar lixom så. Är det viktigt att man kommer upp dagen efter,
ja då somnar den inte alls. En funktion jag inte är helt satisfied med..
Miche satt uppe och spelade TV-spel efter att jag la mig eftersom han inte
var trött. När han kom in i sovrummet typ en timme senare - eller mer? - så
hade jag inte somnat än. Och eftersom jag hade svårt att sova så fick han
också svårt att sova, vilket resulterade i att han låg och vred och vände på
sig oavbrutet, och hur lätt var det för mig att somna då?  I N T E  M Y C K E T.
Det slutade med att han gick och lade sig i soffan, och jag låg kvar och
fortsatte mina sömnförsök... but still, not a good night.

Gäsp.

Nu måste jag äta upp min frukost.
Det är inte meningen att det ska ta en halvtimme
att äta världens minsta skål med yoghurt.

Postat av: Randy

Nej jag håller verkligen med dig. Men viss gör ju bara det för pengar samtidigt så måste man gilla att skriva =)

2009-07-05 @ 11:10:11
URL: http://www.randys.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0