Schysst hylla!

Vilken skillnad det har blivit på lägenheten under de senaste dagarna!
Det är som ett helt nytt hem. Underbart!
Idag började vi dagen med att åka till Ikea, där inhandlades det diverse
hyllplan och andra småprylar, och jag kollade på en Bestå-möbel som jag vill ha.
Sen lunchade vi - köttbullar åt alla! - och sen när vi kom hem var vi så trötta att
vi somnade. Och Maja intog lekrummet på Ikea för första gången - i hela tre minuter!
Well, efter ett par timmars "paus" hemma, så dök Elin & Herman & Maja upp
för att hjälpa till med hyllorna. Världens hårdaste väggar, tyckte Herman!
Han satte upp hyllor ovanför matbordet, hyllor i badrummet, skoskåpet i hallen
och två tavellister bredvid! Blev suuuperbra! Och sen kom en granne ner och ba
"Är det ni som borrar? Det börjar bli irriterande." Hey, Mr Grumpy!
Det är ju inte så att vi borrat hela dan lixom! Och jag har inte borrat ett enda hål
i väggarna sen jag flyttade in för 15 månader sen.. men surgubbar finns det ju alltid.
Sen åt vi spagetti & köttfärssås ala me, och glodde på världens bästa Lars Vegas
på Allsång. Fantastiskt. Sen lite fika på det, kaffe och minikanelgifflar. Nom-nom.

Här kommer lite bilder på senaste tillskotten!




Och sen världens sötaste Bella som ligger och gosar på ett papper och
stryker sig mot mina skor.. raring raring!


Postat av: mårten

nej fan.. missade jag lars vegas... fasen oxå!

2009-07-22 @ 03:04:08
Postat av: Ida

Disaster! Det är ju världens kanske bästa band!

Rajj rajj rajj!

2009-07-22 @ 03:13:32
URL: http://kawrtnee.blogg.se/
Postat av: Carro

wow vad fint det är, ni är duktiga och har bra smak dessutom :D puss!

2009-07-22 @ 09:03:24
URL: http://carroblomqvist.blogg.se/
Postat av: Ingela

Det är ju så kul när man är klart och allt är nytt och fräscht! Jag har ett helt hus som jag håller på med...det är ju skitjobbigt medans man håller på men resultatet gör ju allt så värt det! =) Jättefint blev det, speciellt den mörka tapeten gillas! ;)

2009-07-23 @ 09:47:27
URL: http://anglafjant.blogspot.com/
Postat av: fia

kikar in från maria isebys blogg.

jätte fina tapeter! och smarta förvaringar! me like.

hejhej=)

2009-07-24 @ 13:13:48
URL: http://familjenskoglund.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0