Big fat a-hole.

Dagen var jävligt trevlig, har umgåtts hela dagen med Laura.
Men sen så kom en skitgrinig sambo hem som tycker synd om sig själv för att
han inte ätit något under hela dagen (fast han haft alla möjligheter att göra det),
och jag får en massa jävla dubbla elräkningar som jag inte ska betala, och jag
får begäran om komplettering från A-kassan (as-kassa) om YTTERLIGARE
saker som jag ska skicka in - samt chefen som är så samarbetsvillig - så jag kommer
ALDRIG I HELVETE få se de där jävla pengarna!! Plus en massa andra saker
som jag inte pallar med just nu! Kan man inte bara få trycka på paus och lägga sig
och grina i en vecka? För det känns som om jag behöver det!
Jag kan inte ens dra ner på stan och äta med min lillasyster - som jag verkligen skulle
behöva just nu, komma bort lite - för jag äger inte ett jävla ÖRE. Det här suger.
Mitt liv suger så jävla hårt just nu. Mitt liv är en anal.

 

 


Men jag har ju iaf en fläta..... yey for me.

 


Postat av: Anonym

Med den negativiteten så kommer det garanterat INTE blir bättre ... Försök tänk positivt och fånga dagen!

2009-06-08 @ 21:36:10
Postat av: Carro

Men alltså va fan då? Vad är problemet med a-kassan? Jävla skitgrejer alltså.. Var envis Ida, det tror jag hjälper, ge inte upp och kämpa!



Men alltså anonym..öhm.. läste du inlägget, eller?



Massa kramar till dig ida!

2009-06-08 @ 22:02:01
URL: http://bubbelrummet.blogg.se/
Postat av: Lajl

usch, så jävla lätt för dem att bara skicka papper hit o dit utan att göra nåt. fattar de inte hur de drabbar folk, alla vet ju att man måste ha pengar för att överleva, fast de är så lätt att säga att pengar inte är allt, så är de ju faktiskt ett stort måste för att få mat o tak över huvudet. suck.



trodde jag brytit mej loss nu när jag kommit in på skola nån helt annanstans. lixom få flytta ifrån.. men hey, utan jobb inga pengar, bara lån lån lån o hur långt kommer man på de? jag måste ju fixa så jävla mkt innan jag börjar. o just nu är jag bara så jälv tom när jag förlorat mormor o alla är så svaga. man vill ju inte lämna dem man har kvar när man inser hur fort allt kan förändras. =(



jag vill vara stark!

hoppas du är ida, att du kan hålla ut o att allt löser sej snart. KRAM

2009-06-09 @ 11:51:42
URL: http://lifeoflajl.blogg.se/
Postat av: Lajl

sv: Ida, jag önskar jag hade svar på de där. men tyvärr. sen gällande de där med breven så vet dem nog inte själv vad de håller på med. du ska ju inte behöva sota för att dem helatiden gör fel. grr, man blir arg. men vadå, sticker miche hem? bara för att hälsa på, eller FLYTTAR han hem igen?

2009-06-09 @ 23:15:49
URL: http://lifeoflajl.blogg.se/
Postat av: Lajl

sv: men vad säger han själv då? Säger han inte samma sak?

2009-06-10 @ 20:58:27
URL: http://lifeoflajl.blogg.se/
Postat av: Linna

usch ja. ibland suger det. faktikst. och jag förstår att du har det tufft nu men jag hade med en svacka för ett tag sen, vet inte om du läste det? men hursom så var jag in på bloggen jagefrisk.blogg.se och jag blev helt tagen o har tro det eller ej lärt mej tänka på ett annat sätt sen dess så det är ett tips till dej.



sen förstår ju jag att har man dåligt med pengar å så blir det ju inte lättare av att läsa en blogg men man kanske får en tankeställare. jag har ju tex haft massa problem med pengar ( eller jag har inte sett det själv men du vet shoppat alldeles för mkt å denna förtjänar jag .. o sen insett att shit va avbetlaningar jag har till HM o diverse på gud vet vad. å det stressar mig. men nu har jag börjat få ordning på det.. vet inte hur jag kom in på det? blev ett blogginlägg när jag bara skulle skriva söta saker till dig.



hoppas att allt blir bra för dej för det är du värd, å jag vet att vi inte känner varandra SÅ men jag finns hör om du vill prata eller maila eller så.



kram!

2009-07-09 @ 12:53:03
URL: http://fairydiary.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0