Morning, rain!

Laura skulle komma förbi klockan 8 så jag gick upp 7:15.
(fatta vad tidigt det är för en som brukar gå upp tidigast kl 12)
Nu är klockan 9:20, Laura försov sig men är på ingång!
Ska sätta på lite kaffevatten...

Ringde A-kassan nyss eftersom de bara har telefontid mellan 9 och 11,
och deras telefonsvararröst kontrade med "Nu har vi telefonkö och ber dig därför
återkomma senare."
Say what? Får jag inte ens vara med i kön?
Hur ska jag då få tag i dem? Det lär ju vara non stop upptaget! UTAN KÖ!
Man kan ju inte kalla det kö om man inte får stå i den! Måh!!

Jo, annars då?
Det spöregnar!
Igår var det sommar men idag är det typ November.
Uhh. Och igår bakade jag kladdkaka fast med VIT choklad och lime.
Crazy! Nästa gång ska jag ha i mer lime, och den skulle vara en killer
att servera med jordgubbar.. which I don't have...
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0