Let's zumba!

Woah. Ida infinner sig vid den "stora" datorn idag! Halléluja! (ja, med betoning på e!)
Den stora datorn ärlikamed MIN dator. Brukar oftast sitta vid Miches laptop.
Den är lixom alltid tillhands. Mitt i soffan. Mitt i sängen. Vill man sitta vid stooora datorn
så måste man ju armbåga sig fram bland alla papper och räkningar på skrivbordet,
och leta upp musen - gömd någonstans där under - och sätta datorn som bara det
tar typ en kvart. TYP. Ja ni hör ju själva vad jobbigt det är. Men jag brukar sällan
bilddagboka från laptopen, för det tar ju hundra år.. då är det lättare att göra det från
min, och här finns ju alla bilderna... Men whatta funk, jag är ju sjukt dålig på det ändå.
Hamnar alltid så långt efter. Booo! Jag orkar inte ligga efter!

Idag (japp, där bytte jag ämne) har vi fikat hos Hanna - jag, Elin, Åsa & Linette - och
försökt styra upp något slags midsommarfirande. Det gick väl sådär, det var mycket
snack om Berlin? Äh, nevermind ^^ Men det lutar väl åt: midsommarstången på Åsen,
med tillhörande miniZoo och sånt för kidsen - and we have a lot of them - och sen
så blir det nog mat och annat trevligt @ Casa Winterliden. Yup, we like!

Nu byter jag ämne igen, and we go bakåt i tiden, närmare bestämt yesterday, då
Miche & jag åkte till Västerås för att köpa, bambabaa, en GPS! Whatta heck? Jodå,
en fucking GPS med hela Europa inlagt. Jahapp. Euro trip i sommar då? : ) 
Sen köpte jag ett par gympadojjor, vita med sidensnören, fancy schmancy! På Din 
Sko för 199 spänn. Det hade jag råd med. Woop woop! Sen blev det middag på Max,
jag var i nyttigaste laget och beställde Delifresh Chicken med grönsallad och Cola
Zero.. Yikes. Min fläskighet har gått lite för långt nu, har kört Zumba stenhårt fyra dar
i rad nu! This is the new era!! And it's very sweaty.. 

Single, single, double, single, single, double...

Ska se om jag kan slänga upp lite photos också.. måste tömma mobilen. Ja!

 
 

 

Postat av: Carro

Glad midsommar ida, hoppas du får de trevligt :D kraaam

2009-06-19 @ 11:33:46
URL: http://bubbelrummet.blogg.se/
Postat av: Tobbe

JAG VILL SE MICKE ZUMBA JÄRNET!

2009-06-19 @ 18:41:49
URL: http://tobbesandra.wordpress.com/
Postat av: Tobbe

Jag vill se och höra Miche i en liten Zumba svängom, Ida... FIX IT!

2009-06-19 @ 18:44:19
URL: http://tobbesandra.wordpress.com/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0