Bubbel

Fan vad jag är dålig på att skriva.
Har inte haft datorn på på flera dagar ens!
What have I been doing?

Fredags: Hemmakväll med pastasallad och cider / öl och TV.

Lördags: Upp tidigt för att ha övningsdag 9:30-17:00, mååånga nya danser
och mycket svett, men jättekul också - se bilder och läs mer på showbloggen! 
Sen avslutade vi kvällen hos Familjen Furin och glodde på Melodifestivalen
(fast först lite thaimat, omnomnom, från bästa Krova)
och fikade lite. Det var jag, Jonas, Helena, Hanna, Daniel, Leo, Viggo, och såklart
Elin, Herman & Maja! Miche var hemma och glodde fotboll... booo...
Och jag hade ont i huvudet hela kvällen. Heja!

Söndags: Miche stack och tränade på morgonen, jag sov vidare.. När han kom hem
åkte vi till Ica Maxi och köpte lite fika, sen åkte vi hem till Hannafamiljen och fikade.
Elin & c:o kom också efter en stund. Sen åkte vi till Willys och köpte lite småsaker, och
sen hem för middag. Thaisoppa med tomat, champinjon, avokado & kräftstjärtar!
Omnomnom. Och så kollade vi Yes Man på datorn. Bra film! : )

På söndagsnatten blev jag väldigt knorrig i magen och så trodde jag att jag blev
magsjuk, och efter att ha spenderat mer tid i badrummet än i sängen så sms:ade jag
chefen vid 3-tiden och sjukskrev mig.. Men jag tror inte det var magsjuka ändå,
tror det är en biverkning av medicinen, det var ju trotsallt den vanligaste enligt
Farbror Bipacksedel. Har sovit större delen av dagen, mest i soffan under täcket
med katten på magen! Ganska mysigt faktiskt : )
Sen kom UPS med Miches Xbox (hurra, nu slipper man höra hans klagosång..),
jag öppnade i pyjamas och var sjukt snygg. Hahahaha. Ha. Ha. Haaa.
Sen kom Miche hem, jag lagade middag, sen åkte vi till Elin & Herman så vi kunde öva
lite dopsång inför lördag.. och nu är vi hemma. Miche sitter som klistrad framför Xboxen
och jag funderar på att göra en liter té eller nåt... till mig själv.
Jobba imorgon? Helst inte men jag har inte råd att vara hemma.
Mitt liv är bäst! Hurraaa!

*Aj, jag fick en sarkasm i ögat!*


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0