Dans / pannkakor / rita

Gick upp tiiidigt imorse.
Ja, det tycker jag att det är när klockan är 8.
Fan, tidigare än en arbetsdag.
Och nej, ni måste inte berätta om hur tidigt ni går upp och hur mycket bättre ni är.

Vi skulle lirat innebandy men efter att några hoppat av,
så hämtade Jonas upp mig, sen åkte vi ner till Elin och gick igenom lite dans istället.
Välbehövligt, jodå jodå. Det bjöds på pannkaksfrukost också! Också välbehövligt.. : )
Sen skjutsade Jonas hem mig, jag väckte Miche som inte fattat att jag varit borta ens,
och nu har jag ritat ett födelsedagskort till Åsa. Ska ta en dusch nu, sen sminka mig,
sen styra upp lite kläder, och sen är det kalas kl 14! Miche är lite huk (...sjuk) så vi får
se om det blir något kalas för hans del...

Ikväll är det Mello-final och då träffas vi snabela casa de Furin!
Woop woop! Heja HEAT!

 

Födelesdagskort by me! ; )


Postat av: carro

Jag vill OCKSÅ ha ett fint Ida-ritat kort när jag fyller år.. 9e juli..harkel harkel ;)



kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaamar

2009-03-14 @ 18:32:12
URL: http://bubbelrummet.blogg.se/
Postat av: Ida

Hahaha! Ja men personliga ritade kort ÄR ju finast ; )

2009-03-15 @ 00:40:56
URL: http://kawrtnee.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0