Dinoh-sawrz

Inatt sov jag alldeles för lite.
Mer ingenting, än nånting.
Vred och vände på mig, fick plötsliga gråtattacker för jag var så himla trött,
men jag kunde inte få ro. Åh, vad kul att vara tillbaka i det träsket igen.
Ikväll ska jag fan ta en tablett... grr.

Skulle upp tidigare imorse, det var säkert därför det var extra svårt att somna.
Hur som helst, sömnbristen till trots så befann vi oss på labb strax innan
10, och jag tog nya prover. Stickelistick i armen. Det sved till lite extra idag.
Sen åkte Miche & jag till Bredbar och käkade frukost (detta börjar bli lite av
en tradition efter labb
) - jag tog laxmacka såklart och Miche tog en kalkon&ostmacka.
Latte ingår, yey! Sen gick vi en kort promenad, och tog sen en sväng ner på Åhléns,
jag köpte Mia Thörnblom's bok "Så dumt!", och sen skjutsade Miche mig till jobbet
och fortsatte till sitt eget. Ganska lugn dag på jobbet. Eller, den var väl som vanligt.
Och det är fantastiskt jävla blött ute. Inte det ultimata vädret att vara "rastvakt" i direkt..
Since I came to jobbet en kvart tidigare imorse så stack jag tjugo minuter tidigare.
Skönt. Hem och fixa lite rester till middag, nytt ris & gammal thaimat lixom ^^. 
Sen åkte Miche till nästa jobb. Och jag spenderade kvällen hos Hannafamiljen
och fikade. Vi hade egentligen planerat att ta en promenad, men eftersom det var
så blött så sket vi i det. Jag tog cykeln dit och åt alldeles för mycket fika (för att banta).

Hemma igen så har Miche & jag lyxat till det (gah!) med lite nachochips och
guacamole. Bara för att det var rea på avokadosar lixom!! Sch!!
Sen har vi suttit och glott på gamla avsnitt av Dinosaurs på YouTube -
skitbra serie som gick på TV i början av 90-talet, nostalgiiii! -
och jag kommer ihåg mer än man borde göra, efter 18 år...
Damn. Hur kommer det sig att jag fyller 25 i år? Jag kan inte fatta.
De 18 åren verkar bara ha susat förbi! Minns det ju så väl, hur vi lekte
dinousarier i skolan och den där rosa bebisen var ju bara SÅ bäst!
Feed me!   (kolla in: http://www.youtube.com/watch?v=7NzzzcOWPH0 )


Nä.. nu ska vi sova. Jag har en del att ta igen.
Puss & godnatt!


 

Postat av: Ingela

Men åh! Det gick på fredagarna efter bolibompa...ramla ner i nostalgiträsket ^^,

2009-03-05 @ 15:56:51
URL: http://anglafjant.blogspot.com
Postat av: Nea

Jag kommer ihåg att jag tyckte att det verkade så himla roligt på reklamen, men sen blev jag asbesviken för det var ju jättedåligt. Tyckte jag.

2009-03-05 @ 20:47:14
URL: http://nehh.devote.se
Postat av: Ida

Nea har fel

2009-03-09 @ 22:38:22
URL: http://kawrtnee.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0