Later that same day

Nyligen hemkommen från showrep!
Och jag som var trasig i halsen redan innan...
Alla som orkar sjunga (och dansa - samtidigt) utan att bli trötta i halsen på "Dead ringer
for love" räcker upp en hand!! Gaah. Men det var kul. Som vanligt.
Ska upp lite tidigare imorgon för ett besök på Psyk - nu med nya doktorer!
Spännande, det kan ju sluta hur som helst. Förhoppningsvis bara bättre än förut.
Sen efter jobbet ska vi stå på Coop och dela ut flyers / sälja biljetter / packa matkassar
(vilket jag absolut inte vill göra för jag känner att det bara skulle medföra
mer ångest än.... något....)
och lite sånt där. Mellan kl 13 och 20 kommer vi stå där,
och just jag kommer förgylla tillvaron där mellan kl 15 och 17!  : )
 
"I'm travelling at the speed of liiiiiight, I wanna make a supersonic man out of you!"

Miche är snäll och fixar hamburgare nu.
Jag gör mig bäst här, och sen i duschen, och sen i sängen.
Ha! Vilken grej. Jag är bäst i sängen. Det bara kom.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0