Someone's behind me..

Idag är jag bakfyllan personifierad.
Vilken ångest. Jag börjar bli gammal.
Jag tycker faktiskt inte att jag drack så mycket.
Hann ju inte ens börja med tequilan lixom!
Och det var ju lika bra!! Om man säger så!!
Har spenderat tiden med huvudet hängandes i toaletten
X antal gånger inatt & idag. Usch usch usch.
Gick upp ur sängen kl 15:17 men jag är fortfarande snurrig.
Miche kom hem från jobbet vid halv fem och sen stack han
och hämtade pizza till oss. Vilken kille! : )
 Nu är det fotboll.. och då är han helt onåbar, så jag sitter här
och sammanfattar gårdagen. Tadaa :

Dagen började kl 10 då vi hade flyersdag inför showen -
vilket innebar att vi sprang runt på stans alla parkeringar
och lappade bilar, eftersom vi hade biljettsläpp med happy hour igår.
Vår grupp tog en kaffepaus på Donken eftersom vi var i det området,
och jag lyckades avverka tre jordgubb&vaniljpajer! Men jag åt inte alla tre...
Den första hade ingen fyllning alls, den andra hade ingen jordgubbssylt,
den tredje hade inte HELLER någon jordgubbssylt men då orkade vi inte byta mer
(Ingrid hade då också fått två pajer utan sylt) så vi åt upp våran vaniljpaj (utan jordgubb)
och skrattade gott.. Samt påpekade för personalen att den inte borde få heta
jordgubb&vaniljpaj. Fem pajer senare kom vi därifrån, vår grupp fortsatte flyersdagen,
och Elin & jag åkte till Västerås och köpte tyg till första numret i showen.
Det kommer bli så snyggt!!

Sen kom jag hem runt kl 16 nångång - och var jättestressad - och tog en dusch och gjorde
mig iordning för kvällens partajande. Vi dök väl upp hos Bea typ kl 18 tror jag.
(efter ett gäng klädombyten)
Vi började med att käka tacos med quornkyckling, och sen var det Melodifestival,
och folk började droppa in. Vi tyckte såhär: Agnes såg ut som Beyoncé, Star Pilots sjöng
"Waiting for a star to fall", och hon den där operatjejen såg ut som Marie Picasso.
Och att Beas TV inte har världens bästa ljud.

Miche jobbade mellan 20 och 24, när han kom tillbaka var jag full och glad.
Lite väl kanske, tyckte han. Vi åkte hem vid kvart över ett kanske, och efter att
jag hade spytt upp kvällens middag och dryck så däckade jag i sängen med
linser och smink och allt. Men jag hade lyckats ta av mig kläderna iaf. Mohahaha.

Uäh. Det är inte värt att må såhär.
Nu ska jag lära mig en låt som vi ska sjunga på Viggos dop.
Fast först ska jag skriva i showbloggen.
Den har ingen snygg header ÄNNU, men ni kan ju kolla in ändå:
http://atersken.blogg.se

Puss & kräk.

Postat av: Carro

Well, alla är bakis sometime..haha :P But still, jag är inte avis på dig endå..hehe :P

2009-03-01 @ 23:49:34
URL: http://bubbelrummet.blogg.se/
Postat av: Gnällig

You are so behind :)

2009-03-02 @ 18:37:06
URL: http://gnallig.blogg.se/
Postat av: Frida

Dunderfyllan! hehe. Hon såg ut som Beyoncé jättemycket:D:D

2009-03-02 @ 21:46:47
URL: http://pavlovna.blogspot.com
Postat av: Bea the best!

alltså, varför alla dessa påhopp på mig? först Jockes om min USLA vägbeskrivning.. och så nu detta om min tv.. det är inte ens MIN tv, det är Jigges.. och det kan ju FÖRKLARA varför den är cp..

2009-03-03 @ 14:07:27
URL: http://theadventuresofb.blogg.se/
Postat av: Ida

Jaha. Ja det förklarar ju ALLT.



^^

2009-03-05 @ 22:51:40
URL: http://kawrtnee.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0