Italienskt lixom

Sitter här med redan söndersjungen hals, och det är showrep ikväll.
Mohaha. Jag har ju bara sjungit upp lite, hrrm. Och gått igenom lite dans.
Vi fick två nya koreografier i tisdags, så nu har vi.. hmm.. 12 stycken sammanlagt?
Då är det två kvar, och resten är sololåtar - dvs: ingen koreografi för alle zusammen.
Weee, tiden går så fort! Försökte gå igenom lite scenkläder inatt med Miche,
samtidigt som jag egentligen skulle båda duscha och sova. Tror jag är färdig med
det sista klädsetet. Men jag vet inte. Det är det snyggaste och bästaste, därför känns
det lixom som om man måste överträffa sig själv lite, och man blir aldrig nöjd. Lixom.
Så visst, jag kanske har bestämt mig för de här kläderna nu... men det kan ju ändras
både en och två och åtta gånger innan det är dags för staging. Så där typiskt mig.

Oj. Min vänstra tumnagel är jättetrasig.
Har fått så jävla långa naglar på sistone.
Inte rockstjärnigt alls. Shit, när lirade jag gura senast lixom?!
Like, jävligt längesen! Borde väl cutta ner dem och plocka fram Mr Marshall och lira lite.
Det här håller ju inte. Visserligen hade det ju varit snyggt med långa svarta naglar på
showen, men de går ju ändå sönder en efter en här... crack crack.

Mötte Michesambon på stan efter jobbet, och käkade på Wendy's.
Tokigt nice! Jag valde Cannelloni med spenat, fårost, lök och tomatsås, och det
var riktigt jävla gott! Miche valde Focaccia med kyckling. Mitt var godast. Lätt.
Sen en latte på det... lite huvudvärk... lite annonsuppdatering med optikern inför
showen... hemfärd... kika in på Miches nya jobb (Rombergagården, Rockskola),
och sen gick jag hem. Och här är vi nu, Jag och världens bästa katt.
Jag älskar henne så mycket! Nomnom. Min lilla tjockis. Hon ser fantastiskt
medlidsam ut när jag tränar på Alone. Höhö.

Nä OJ vad klockan går, nu måste jag byta om till dansvänliga kläder,
ringa Miche som inte kommit hem än, och fixa lite fika. Typ frukt.
Gaah. Tiden går för fort. Sa jag ju.


Postat av: Carro

haha vad söööt du är, jo jag kan bli fadder till dig också, 100 kronor i månaden :P haha :D well, känner att jag hjälper djuren lite iaf, det är ju bra. Hoppas de är bra med dig och livet annars?



massa kramar till finaste Ida:n!

2009-03-26 @ 20:11:52
URL: http://bubbelrummet.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0