Grattis Norge x 2

Oh. Skulle precis skriva "Nääär kommer min sambo hem?" och precis då satte
han nyckeln i dörren. Och han har med sig läsk och choklad! Vilken kille!
Ibland så.... hrrm.. ; )
 
Grattis till NORGE som vann Eurovision med skyhög marginal, they really
deserve it, FASTÄN jag röstade på Island.. men hon kom ju tvåa så det känns okej ; )
Och så nationaldagen på det. Vilket party det måste vara over there i Norge!

Jag har lite ont i huvudet.. för ovanlighetens skull.
Kan det vara cidern? Kan det vara livet?
Som jag biter ihop mina jävla käkar jämt
så är det konstigt
att huvudet inte ramlat av helt.

Mjau.

Postat av: S.

Norges bidrag sög tycker jag!

2009-05-17 @ 11:47:30
URL: http://tuulia.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0